• چهارشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401040100076
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار برخوار خبر داد؛

اختصاص ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار به برخوار در سفر رئیس‌جمهور

اختصاص ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار به برخوار در سفر رئیس‌جمهور

ایسنا/اصفهان فرماندار برخوار گفت: ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان که بیش از ۵۰  درصد پیشرفت داشتند، اختصاص یافت.

محمدرضا قربانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بودجه ۲۶۰ میلیارد تومانی برای ۶۳ طرح مصوب اختصاص یافت، اظهار کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های تلفن ثابت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، بازسازی و مقاوم سازی ۴۵ میلیارد تومان، تکمیل پروژه در بخش بنیاد مسکن ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان،اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای یک میلیارد و برای جمعیت هلال احمر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت .

وی با بیان اینکه جهت تجهیز سامانه پالایش آلایندگی شهری ۷ میلیارد تومان اعتبار به سازمان حفاظت محیط‌زیست اختصاص یافت، گفت: اختصاص بودجه در بخش صداو سیما یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، راه و شهرسازی ۳۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، اداره کل منابع طبیعی ۷ میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان، وزارت علوم ۱۰ میلیارد جهت تکمیل ساختمان آموزشکده حبیب‌آباد و برای طرح‌های وزارت فرهنگ و ارشاد ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه تخصیص یافت.

قربانی افزود: در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان در بخش‌های میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، اشتغالزایی زنان، راه و شهرسازی و اداره ورزش و جوانان نیز بودجه در نظر گرفته شد.

وی گفت: در این سفر به بیمارستان ۹۶ تختخوابی و پروژه پیامبر اعظم(ص) به دلیل اینکه این دو پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت نداشته‌اند، بودجه‌ای اختصاص نیافت، اما همچنان در حال رایزنی برای اختصاص بودجه به این دو پروژه و بلوار جانبازان هستیم.

فرماندار برخوار خاطرنشان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان از منطقه دولت‌آباد، مسجد و مناره سین، استخر فرهنگیان و مرکز جامع سلامت دستگرد و پارک جنگلی حبیب‌آباد و آثار فرونشست شهرستان برخوار بازدید شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha