• دوشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1401033021044
  • خبرنگار : 71506

قاسمی‌جو: در هیات کشتی تهران نگاه ارباب رعیتی بود/ بزرگان کشتی پایتخت را فراری دادند

قاسمی‌جو: در هیات کشتی تهران نگاه ارباب رعیتی بود/ بزرگان کشتی پایتخت را فراری دادند

مربی سازنده کشتی استان تهران با استقبال از تغییرات صورت گرفته در این هیات، گفت: در گذشته نگاه ارباب و رعیتی نسبت به بزرگان کشتی وجود داشت.

مهدی قاسمی‌جو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برکناری عبدالله عزیزی رئیس هیات کشتی تهران، اظهارکرد: این تغییرات باید دو سه سال پیش انجام می‌شد اما فدراسیون مراعات و ملاحظه کرد که شاید اصلاحی صورت بگیرد ولی متاسفانه مسیر غلط مدیریتی در کشتی استان تهران ادامه پیدا کرد. از آقای دبیر ممنونیم که درایت به خرج داد تا کشتی استان تهران به مسیر درست خود برگردد.

وی با اشاره به عملکرد هیات کشتی استان تهران، خاطر نشان کرد: کشتی تهران که روزگاری ملی پوشان زیادی در عرصه ملی داشت، در ۸ سال گذشته در تیم‌های ملی رده های مختلف تنها یک نماینده داشت و این خروجی عملکرد رئیس هیات است که سبب شده بود کشتی تهران به حاشیه برود و نزول کند.

مربی سازنده کشتی استان تهران با بیان اینکه با وجود فرصت‌های زیادی که به هیات تهران داده شد، مسیر غلط اصلاح نشد، تاکید کرد: متاسفانه کار به کاردان سپرده نشده بود و بزرگان کشتی تهران را فراری دادند. سالن هفتم تیر همواره جایگاه مربیان بزرگی مانند اکبر فلاح بوده است اما آدم های بزرگ کشتی به کار دعوت نشدند.

مربی سازنده استان تهران با بیان اینکه هیات کشتی استان تهران در دوران عبدالله عزیزی به نصیحت ها و دلسوزی های بزرگان کشتی توجهی نمی‌کرد، افزود: برخوردها با کسانی که نقد داشتند، قهری بود. سال گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در ۸ وزن شاگردان من حضور داشتند اما من را از سالن بیرون کردند. در زمان آقای عزیزی، هر کسی حتی در فضای مجازی یک نقد سازنده را مطرح می کرد، به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شد و محرومش می کردند.

وی افزود: با مربیان سازنده و بزرگ برخورد خوبی نمی‌شد، برخوردشان با باشگاه کارگران اکبر فلاح قهری بود و همکاری نمی کردند، با آقای رسول دهقان نژاد مربی سازنده حسن رحیمی یا با هادی داداشی مربی سازنده که در یافت‌آباد باشگاه دارد یا با خودمان که در شهریار باشگاه داریم هم همین برخوردها را داشتند.

مربی سازنده کشتی استان تهران، ادامه داد: اینها تنها چند نمونه از برخوردهایی بود که با بزرگان و مربیان سازنده در هیات کشتی استان تهران شده است.

قاسمی جو خاطرنشان کرد: با برخوردهای بد و ارباب رعیتی کاری کردند که مسئولان فعال هیات های شهرستان های استان تهران، کنار بروند.

مربی سازنده کشتی استان تهران با بیان اینکه در هیات کشتی به حرف دلسوزان توجهی نمی شد، افزود: وضعیت کمیته داوران و مربیان را بررسی کنید، می بینید افراد صاحب نظر دلسرد شده بودند و با آنها همکاری نمی شد.

وی با اشاره به گذشته درخشان کشتی استان تهران که ملی پوشان زیادی در تیم ملی داشت، تاکید کرد: الان در باشگاهی که در شهریار کار می‌کنم، ۱۵۰ کشتی‌گیر حضور دارند، از این دست باشگاه ها در تهران زیاد است، شهری که با جمعیت ۱۴،۱۵ میلیونی، ظرفیت بالایی در کشتی دارد اما وقتی با این پتانسیل تنها یک کشتی گیر در تیم ملی دارد، نشان می دهد که راهی که مسئولان هیات کشتی استان رفته اند، درست نبوده است.

قاسمی جو با بیان اینکه امیدوار است با تغییرات صورت گرفته، کشتی استان تهران یک هوای تازه را تجربه کند، گفت: امیدوارم آقای امامی فضای جدیدی را تا زمانی که رئیس بعدی انتخاب می شود، ایجاد کند.

قاسمی جو با بیان اینکه کشتی استان تهران به همدلی نیاز دارد، تاکید کرد: امیدوارم رئیس جدید همدلی از بین رفته را دوباره احیا کند و با همکاری و مشورت گرفتن از مربیان بزرگ و سازنده و پیشکسوتان، از نقدهای سازنده استقبال کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha