• جمعه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401031309666
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت:

اولین حربه دشمن القای حس ناامیدی است

اولین حربه دشمن القای حس ناامیدی است

ایسنا/خوزستان مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت با بیان اینکه اولین حربه دشمن القای حس ناامیدی است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند و رئیس جمهور تاکید دارند هر روز به حل مشکلات امیدوارتر می‌شوم.

حجت‌الاسلام محمد ابوالقاسمی، مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت امروز ۱۳ خردادماه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل که در مصلی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: امام بر دلها حکومت می‌کرد چون حقیقتا دلداده محرومان بود و با همه وجود خودش را فدایی مردم می‌دانست. 

به گزارش ایسنا، ابوالقاسمی گفت: استکبارستیزی و مقابله با دشمنان مردم همان ویژگی است که در شاگردان مکتب امام مشاهده می‌شود. سرداران شهید خوزستان در همین راه سینه سپر کردند. 

مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت بیان کرد: جهادگری و مجاهده از جمله ویژگی‌های امام راحل بود.شاگردان مکتب امام برای باز شدن گره‌های این کشور شب و روز نمی‌شناسند. فرزندان امام در طول چهل سال گذشته درخشش های بسیاری داشتند. هشت سال دفاع مقدس، عرصه سازندگی، دفاع از حرم از جمله این درخشش ها بود.

ابوالقاسمی تاکید کرد: جوانان در دانشگاه‌ها با روحیه جهاد علمی به یادگار مانده از امام در عرصه هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، نانوتکنولوژی، نظامی دستاوردهای بزرگی به دست آمد.امروز دشمنان ما در قدرت این کشور انگشت به دهان مانده است.

وی گفت: شجاعت و نترسیدن و توکل به خدا از جنگ روانی دشمن دیگر ویژگی امام راحل بود. دشمن سعی دارد ما را ناامید کند. فیلم‌هایی که از طرف تهیه‌کنندگان و کارگردانان خودفروخته در جشنواره‌های خارجی به نمایش در می‌آید همان جنگ تبلیغاتی دشمن است که شاگردان مکتب امام از آن نمی‌ترسند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در دنیا مظلوم واقع شده است، گفت: دنیا کشورهای دیگر را به گونه‌ای نشان می‌دهند که گویی آنجا بهشت جهان است. آمریکا بعضی از جلوه‌های زیبای خود را در فیلم‌ها نشان می‌دهد اما در پشت پرده فقر بیداد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قرآن می‌گوید استوار باشید، افزود: امروز بحران غذا در همه جا اتفاق افتاده است. گرانی غذا در کشورهای منطقه مسوولان ما را وادار کرد که یارانه‌ها را به این شکل اجرا کنند. در کشورهای دیگر مواد غذایی گران شدند اما طوری قلمداد می‌کنند که گویی این مشکلات فقط مربوط به ایران است.

ابوالقاسمی با بیان اینکه اولین حربه دشمن القای حس ناامیدی است، گفت:  مقام معظم رهبری فرمودند و رئیس جمهور تاکید دارند هر روز به حل مشکلات امیدوارتر می‌شوم.

مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت بیان کرد: نکته دیگری که دشمن انجام می‌دهد تحریف واقعیت‌ها و ارائه تصویری از زمان طاغوت است که گویی در آن زمان ایران بهشت بود. وضعیت زاغه نشینان را فراموش کردند و شروع به تطهیر آن خاندان خائن کردند. باید واقعیات آن روز را درست گفت و واقعیات امروز را دقیق دید. هزاران برابر امروز به مردم خدمات از آب و برق و گاز و جاده و دانشگاه به مردم داده شده است.

وی بیان کرد: القای فساد گسترده میان همه مسوولان حربه دیگر دشمن و یک دروغ بزرگ است. مسؤولان کشور اغلب خدمتگزار و پاک هستند و البته در میان آنها هستند کسانی که فاسد هستند وجود دارد که باید با آنها برخورد شود. حادثه متروپل نتیجه خرابکاریهای معدود مسوولان فاسد بود که رییس جمهور تاکید کرد به موازات سرعت آواربرداری از منطقه نسبت به مجازات آنها اقدام شود. 

ابوالقاسمی ادامه داد: کسانی که به دلیل روابط ناسالم مجوزهای نادرست صادر کردند باید محاکمه شوند. نظام با مفسد برخورد می‌کند و قطعاً مفسد و فاسد به سزای عملش خواهد رسید. اما القای این نکته که تمام نظام را فساد برداشته است حربه دشمنان امام و این مکتب است. شهید سردار سلیمانی برخی از این فسادها را می دید اما میگفت جمهوری اسلامی حرم است و حفظ آن واجب است و سینه خود را برای حفظ این نظام سپر کرد.

مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت گفت: حربه دیگر دشمن القای بی‌تفاوتی مسوولان نسبت به دردهای مردم است. در حادثه متروپل رییس جمهور، وزیر کشور، معاون اول آمدند و مسئله را مدیریت کردند. مسؤولان در کنار مردم هستند که البته باید باشند که این نظام مردمی است.

وی افزود: امام به وسیله طلاب و روحانیت انقلاب خود را به مردم منتقل می‌کرد. دیگر حربه دیگر دشمن این است که می‌خواهد بین مردم و روحانیت فاصله بیندازد. روحانیت جان فدای مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha