• یکشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۲:۱۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401021106902
  • خبرنگار : 71647

همزمان با هفته روابط عمومی

کارگاه آموزشی "روابط عمومی دانش بنیان" برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی "روابط عمومی دانش بنیان" برگزار می‌شود

اولین کارگاه آموزشی "روابط عمومی دانش بنیان"با برنامه ریزی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران و تدریس حمید شکری خانقاه در هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حمید شکری خانقاه، نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی و مدرس این کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی در توصیف این حرکت ارتباطی گفت: سرمایه‌گذاری روی منابع انسانی و فن آوری های نوین ارتباطی به گونه ای که امکان دسترسی به مهارت ها و توانایی ها و آشنایی با فناوری های جدید از طریق آموزش های رسمی و همگانی برای همگان فراهم شود از جمله پیش شرط های اصلی توسعه روابط عمومی دانش بنیان است.
وی افزود: به عبارتی توسعه روابط عمومی دانش بنیان مستلزم توسعه منابع انسانی خلاق با رویکرد ارتباطات نوین و توسعه سواد ارتباطی است.
او با تاکید بر توسعه سواد ارتباطی برای مدیران نظام ارتباطات کشور گفت: ایجاد و توسعه روابط عمومی دانش بنیان بستگی به افزایش و توسعه سواد ارتباطی و سواد رسانه ای و نوآوری و خلق ایده های جدید در نظام ارتباطات سازمان ها و جامعه مخاطب دارد. دانش بنیان سازی روابط عمومی مستلزم ایجاد بستری مناسب برای انجام فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشهای ارتباطی و طرح و برنامه ریزی ارتباطی براساس تحقیق و توسعه است.
این مشاور و برنامه ریز ارتباطی در ادامه گفت: یکی از شاخص های نظام نوآوری در تعیین میزان روابط عمومی دانش بنیان تعداد محققان این حوزه در هر روابط عمومی نسبت به تعداد روابط عمومی‌ها و سازمانهاست. البته امیدواریم اساتید و پژوهشگران حوزه مدیریت رسانه و روابط عمومی، برای توسعه سواد رسانه ای و سواد ارتباطی و ایجاد روابط عمومی دانش بنیان متمرکز شوند.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی تخصصی در هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ و ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز ۳۱ اردیبهشت که از سوی شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی به نام روابط عمومی دانش بنیان نام گرفته با برنامه ریزی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران به صورت رایگان برگزار و در صورت انجام مراحل اداری به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا می شود.
لینک ثبت نام در این کارگاه آموزشی:
https://eseminar.tv/wb65982

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha