«عباس شمساللهی» در گفتوگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این خدمات در ۱۵ حوزه کاری شامل انتقاد تلفنی،ثبت رقم مصرف وشماره کنتور، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، پاسخگویی مسئولان، خدمات الکترونیکی، نصب و جابجایی علمک، استعلامات، درخواست ملاقات با مدیرعامل، درخواست تغییر نام و پرداخت آنلاین قبض بوده و در بررسیهای به عملآمده و نظر سنجیهای انجام شده، رضایت نسبی آحاد مختلف مردم شهری و روستایی را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۹ هزار و ۹۲۹ خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده که از این تعداد ۲۵۴ مورد حضوری و ۱۴۹ هزارو ۶۷۵ مورد آن به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شده است، گفت: این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شدهاست.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در نظرسنجیهای به عمل آمده بیش از ۹۰ درصد جامعه شهری و روستایی استان از ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی رضایت دارند و تلاش میشود با ارائه خدمات بهتر، رضایت نسبی مردم جلب شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکلهای بهداشتی و کاهش هزینههای تردد مشترکین، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات و موارد درخواستی خود را مطرح و پیگیری کنند.
شمساللهی افزود: شرکت گاز استان از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به تمام مشترکین به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
وی گفت: این شرکت در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدماتدهی غیرحضوری، سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وبسایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدماتدهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع میکند.
انتهای پیام
نظرات