• چهارشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401011708603
  • خبرنگار : 50169

آنچه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا هرمزگان گذشت

آنچه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا هرمزگان گذشت

ایسنا/هرمزگان صبح امروز آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا هرمزگان در سالن شرکت ملی گاز بندرعباس برگزار و از زحمات امین قصمی تقدیر و عبدالحمید حمزه پور به عنوان مدیرعامل جدید آبفا هرمزگان معارفه شد.

امین قصمی، مدیرعامل سابق آب و فاضلاب هرمزگان در این آئین، اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که در این عرصه خطیر توفیق خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی را برایم ایجاد کرد.

وی افزود: تحقق توسعه مناطق کم برخوردار در حوزه آب و فاضلاب بدون حمایت نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان مجلس استان میسر نمی شد که جای قدردانی دارد.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: دغدغه تمامی مسئولین در استان تامین نیاز آبی بندرعباس و بندرلنگه بود که با بهره برداری از طرح تامین آب کلان شهر بندرعباس میسر و تامین آب از آب های زیرزمینی و سطحی به شیرین‌سازی آب دریا تبدیل شد. امروز بندرعباس از شهرهایی است که پایداری خوبی در تامین آب شهری دارد.

قصمی بیان کرد: امیدواریم با توسعه بهره برداری از آب شیرین کن ها، استفاده از آب های زیرزمینی میناب به صفر برسد. امروز پروژه ای در پارسیان در حال اجراست که تامین آب این منطقه را با شیرین سازی آب دریا به پایداری خواهد رساند.

وی عنوان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی را در دستور کار داریم. بعد از بندرخمیر تامین آب رضوان را در دستور کار خود قرار دادیم. روستاهای شمال بندرعباس نیز از این خط بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب هرمزگان گفت: اعتبارات بسیاری برای حل مشکل فاضلاب بندرعباس نیاز بود که با هم فکری های صورت گرفته توانستیم صنایع غرب را قانع کنیم تا اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان را به این امر تخصیص دهند. فاضلاب رودان و میناب نیز در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

قصمی خاطرنشان کرد: در حوزه نرم افزاری به پایداری و ثبات مدیریت خوبی رسیدیم. هم افزایی به وجود آمده در این مجموعه عملکرد خوبی را رقم زد و امروز شرکت آبفای هرمزگان از چابک ترین شرکت های سطح کشور است. یکی از نقاط قوت آبفای هرمزگان نیروی انسانی قوی آن است.

وی ضمن تبریک به حمزه‌پور، مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، بیان کرد: از تمامی مسئولین استانی و اعضای شورای شهر بندرعباس و همکارانم در آبفای استان قدردانی می کنم.

آنچه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا هرمزگان گذشت

همچنین مسعود خشایی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: آمار و ارقام نشان دهنده مجموعه کارهای موثری است که دولت جمهوری اسلامی در هرمزگان انجام داده است.

وی افزود: در هرمزگان با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر  اقدامات خوبی در حوزه تامین آب انجام شده و از تمام تکنولوژی های نوین استفاده شده است. بیشتری ظرفیت آب شیرین کن در کشور در هرمزگان است و طرح های توسعه ای نیز موید همین مسئله است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت آب و فاضلاب کشور بیان کرد: انصافا کار ارزشمندی در هرمزگان انجام شده و ۱۰۰ درصد مردم تحت پوشش آب شرب بهداشتی قرار دارند. در حوزه فاضلاب نیز وضعیت خوبی وجود دارد و در آینده نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

خشایی بیان کرد: از زحمات قصمی، مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قدردانی می کنم. وی از مدیران فعال ما بوده و در نظر داریم از ظرفیتش در خارج هرمزگان استفاده کنیم. برای جایگزینی نیز افراد توانمندی در هرمزگان وجود داشتند که جمع بندی وزارت نیرو این شد که از حمزه پور استفاده کنیم که سال ها در شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان سالقه خدمتگزاری داشت.

وی افزود: ملاک ارزیابی هرکس در این مسئولیت قرار می گیرد، میزان رضایتمندی مردم است. خدمت در آب و فاضلاب مانند دوی امدادی است که همه برای یک هدف که رضایت مردم است تلاش می کنیم. امیدوارم با سرمایه انسانی بسیار خوب آبفای هرمزگان آقای حمزه‌پور نیز بتواند در این راستا گام بردارد.

آنچه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا هرمزگان گذشت

عبدالحمید حمزه‌پور، مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، اظهار کرد: از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و استاندار هرمزگان تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم ادامه دهنده راه قصمی باشم.

وی افزود: کار در حوزه آب شرب بسیار سخت است و شرایط هرمزگان نیز به خصوص از مرکز تا غرب استان که هیچ گونه آب شیرینی ندارد، کار را سخت تر می کند. کارهای خوبی در حوزه شیرین سازی آب دریا شده اما باید بدانیم آب شیرین سازی شده بسیار گران است و باید در حوزه مدیریت مصرف آن نیز گام های موثری برداریم.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بیان کرد: میزان بارش کشور ایران یک سوم میانگین جهان بوده و هرمزگان نیز دو سوم میانگین کشور است و باید در زمینه مدیریت مصرف بسیار کوشا باشیم. همه ما وظیفه داریم از منابع آبی برای آیندگان حفاظت کنیم.

حمزه‌پور عنوان کرد: باید در حوزه نوسازی و بازسازی شبکه آبرسانی در استان کارهای مستمری صورت بگیرد. خدا را شاکر هستم برای اولین بار در کشور قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) وارد میدان شده و نویدبخش خبرهای خوبی برای تامین آب روستاهای استان خواهد بود.

وی ادامه داد: از آرزوهای من این است که روزی فرا رسد که پساب فاضلاب دیگر وارد دریا و سواحل هرمزگان نشود و امیدوارم همه مسئولین در این مسیر ما را یاری کنند. ما زمانی می توانیم در مردم رضایت ایجاد کنیم که نیروی انسانی شرکت رضایت داشته باشند که امیدوارم با انسجام و همدلی بتوانیم خدمات خوبی به مردم استان ارائه دهیم و در این مسیر نیازمند کمک و تعامل همکارانم و همه مسئولین استانی و رسانه ها هستم.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان عنوان کرد: از همه تقاضا دارم من را در این ماه مبارک رمضان دعا کنند تا بتوانم در خصوص خدمتگزاری به مردم دریادل هرمزگان موفق باشم.

به گزارش ایسنا، در پایان از زحمات امین قصمی تقدیر و عبدالحمید حمزه پور به عنوان مدیرعامل جدید آبفا هرمزگان معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha