• پنجشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401011104922

پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه‌اندازی شده است

پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه‌اندازی شده است

ایسنا/قم مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: پورتال و پایگاه اطلاع‌رسانی واحد با عنوان زیارت و گردشگری راه‌اندازی شده است.

مهدی کلانترزاده در حاشیه بازدید رسانه‌ها از فعالیت‌های تسهیلات نوروزی، با اشاره به فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: این کمیته دارای 23 عضو است و در طول مدت زمان فعالیت تعداد پنج جلسه کاری را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه از سوی سایر دستگاه‌ها اتفاق جدی‌ای در این راستا رقم نخورده است، عنوان کرد: عمده وظایف کمیته اطلاع‌رسانی در سه بخش تبلیغی، ترویجی و راهنمایی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه امسال چاپ بروشور کاغذی را به صفر نزدیک کردیم، مطرح کرد: در دوران کرونا ارتباط مردم با فضای مجازی تقویت شد که به همین دلیل توانستیم امسال کمترین تعداد بروشور کاغذی را داشته باشیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مطلوبی که در نوروز امسال رقم خورد راه‌اندازی پورتال و پایگاه اطلاع‌رسانی واحد با عنوان زیارت و گردشگری است که به عنوان پورتال اصلی دارای کامل‌ترین و جامع‌ترین اطلاعات است.

کلانترزاده با بیان اینکه با همکاری همراه اول روزانه حدود 320 هزار پیامک اطلاع‌رسانی به زائران ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه راه‌اندازی این سامانه موجب شده است تا مراجعه فیزیکی به ستادهای هشت گانه کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در سامانه 137 شهرداری هزار و 680 نفرساعت فعالیت دارند، تصریح کرد: سامانه 137 شهرداری در زمینه اسکان و راهنمایی زائران رتبه اول را داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه در این سامانه حدود ۸ هزار پاسخگویی تماس داشته‌ایم، یادآور شد: همچنین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه را نیز داریم که امیدواریم با استقبال بالای اصحاب رسانه بتوانیم به جمع‌بندی مطلوبی برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha