• سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400122418867
  • منبع : نمایندگی ایلام

ورزش بانوان ایلام در سالی که گذشت

ورزش بانوان ایلام در سالی که گذشت

ایسنا/ایلام معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام موفقیت‌های ورزش بانوان را در سال ۱۴۰۰ تشریح کرد.

دکتر «حمیرا نیک‌سرشت» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  در سالی که گذشت ورزش بانوان استان با دارا بودن ظرفیت معاونت برای دومین سال شروع به کار خود اتفاقات موثر و جدیدی را تجربه کرد و باوجود  سختی‌های بسیاری که در بحث تزریق اعتبارات و مالی داشتیم توانستیم تقریبا تمام رشته‌های ورزشی که آمادگی حضور در لیگ‌های کشوری داشتند را اعزام کنیم.

وی  با اشاره که به کسب مدال‌های رنگارنگ در رویدادهای کشوری و بین المللی توسط دختران ایلام گفت: مهمترین مسئله در بخش قهرمانی و الویت این حوزه برگزاری فستیوال‌های استعدادیابی در رشته های دارای ظرفیت و حضور تیمها در رقابت‌های سطوح بالاتر بود.
معاون توسعه ورزش بانوان  ضمن اعلام رویدادها و فعالیت‌های بانوان ایلام در حوزه قهرمانی، تصریح کرد: در این بخش با برگزاری و شرکت در بیش از ۲۸۰ عنوان فعالیت توانستیم تجربه و توان قهرمانی بانوان ایلام را بعد از حدود ۳ سال کرونایی دوباره رونق دهیم.

نیک‌سرشت ادامه داد: بیش از ۱۰ حضور در لیگ‌های مختلف کشور داشتیم که خرسندی ما در بخش اعزام‌ها بیشتر مربوط به جضور ورزش‌های توپی بانوان ایلام از جمله والیبال و فوتسال بعد از حدود ۲۰ سال، علاوه بر رشته فوتبال است که با حمایت پالایش گاز در لیگ برتر هستند و  نتایج این تلاش‌ها در بخش قهرمانی کسب بیش از ۹۷ مدال رنگارنگ در رویدادهای ملی و بین المللی (جهانی، آسیایی، منطقه ای) بوده است.
معاون توسعه ورزش بانوان ایلام همچنین با اشاره به توسعه ورزش در بخش همگانی و اهمیت تحرک و تندرستی به ویژه در شرایط کرونا گفت: همواره تلاش کردیم در وهله اول دانش عمومی نسبت به اهمیت سلامت جسمی را بالا ببریم و  اولین اقدامات در این زمینه آگاهی بخشی در بخش بانوان نواب رئیس هیئتهای ورزشی بود که تلاش کردیم با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و جلسات توجیهی برای افزایش کیفیت عملکرد و یادآوری جایگاه این بانوان در هیئت‌های ورزشی نقش مفیدی در توسعه دانش تحرک با حمایت این بانوان مسئول در هیئت‌های ورزشی داشته باشیم.

نیک‌سرشت تصریح کرد: ماحصل این تلاش‌ها برگزاری بیش از ۷۰۰ عنوان فعالیت با هدف توسعه عمومی ورزش در هیئت‌های مختلف ورزشی و بیش از ۱۰۰۰ عنوان فعالیت صرفا در زیر مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی برای بانوان ایلام بود.

وی ادامه داد: ورزش بانوان ایلام می‌تواند در کنار فعالیت‌های قهرمانی و همگانی همواره با کار فرهنگی و مدیریتی در سکوی های مختلف افتخار در زندگی حرفی برای گفتن داشته باشد و ه در راستای توسعه این بخشها حدود ۲۵۰ عنوان فعالیت فرهنگی و ۱۸۰ مورد جلسات هم اندیشی و رفع مشکل، بازدیدها، دیدارها و گفت گو با قهرمانان رشته های مختلف و مربیان داشته ایم.

معاون توسعه ورزش بانوان ایلام تاکید کرد: من سال ۱۴۰۰ برای ورزش بانوان ایلام را نه سالی عالی که در سطحی مطلوب و خوب توصیف می‌کنم، زیرا شاهد تغییر معنادار در جایگاه و رفتار نواب رئیس به عنوان مسولان اجرایی و اصلی ورزش بانوان در سطح استان، توسعه مشارکت جامعه مخاطب در بخش همگانی و مشارکت و تکاپوی بیشتر در بخش قهرمانی، پس از این دوسال آغاز به کار معاونت بانوان هستم. البته به حق و انصاف نباید حمایت‌های مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و همکاران تحت مدیریت ایشان در بخشهای مختلف اداره ورزش و جوانان و نیز هیئتهای محترم ورزشی را نادیده گرفت.

نیک سرشت ابراز امیدواری کرد  با حمایت شخصیت‌های صاحب نفوذ استان از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار ایلام،  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم موانع موفقیت را برداریم و در مسیر توسعه تندرستی، کسب سکوهای افتخار ملی و بین‌المللی و در نتیجه افزایش عزت نفس و سلامت روانی بانوان شایسته ایلام به درستی حق خدمت را بجا بیاوریم و در سال‌های آینده علاوه بر توسعه ورزش بانوان در بخش‌های قهرمانی و همگانی شاهد توسعه بخش حرفه ای ورزش برای بانوان ایلام باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha