• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400121915524
  • خبرنگار : 50256

جانشین فرمانده پایگاه دوم شکاری:

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان برای دفاع از مردم و کشور آماده شهادت است

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان برای دفاع از مردم و کشور آماده شهادت است

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین فرمانده پایگاه دوم شکاری ارتش جمهوری اسلامی با بیان این‌که نیروی هوایی ارتش با تمام توان برای دفاع از مردم و کشور آماده شهادت است، گفت: ما همواره آماده خدمت به مردم هستیم تا قطره‌ی خونی از ملت ریخته نشود.

سرهنگ سلیمانی در ویژه برنامه زیارت عاشورا یادبود خلبانان شهید حادثه اخیر تبریز و نیز تجلیل از حماسه آفرینی تیز پروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور چند تن از خلبانان نیروی هوایی و کارمندان اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: نیروی هوایی، نیروی است که همواره گوش به زنگ رزمایش و عملیات بوده و ما جان و خونمان را فدای مردم می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شخصیت دو شهید نیروی هوایی تبریز، افزود: شهید حنیفه زاد، جوان مومن و باغیرت و شهید فلاحی در ایمان و اخلاص زبانزد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: جنگ‌های دنیا بر اساس یکسری تئوری‌ها و مبناهایی آغاز شده و بر اساس دیدگاه‌های مادی قدرت‌های جهان پیش می‌روند.

وی افزود: تئوری حمله کشورهای قدرتمند به کشورهای ضعیف بر مبنای نظریه حلقه واردن انجام می‌گیرد و کشورها با حمله به پنج بخش از ساختار کشور دیگر، آن را ناکارآمد می‌کنند.

سلیمانی ادامه داد: حلقه‌های این نظریه شامل رهبر کشور هدف، زیرساخت‌ها، محصولات کلیدی و استراتژیک، نیروهای نظامی و عملیاتی و نیروهای مردمی و بسیج مردمی است. در این میان حلقه گمشده‌ یکپارچگی و رهبری اسلامی است که قدرت‌های جهان را در دستیابی به پیروزی ناکام می‌گذارد.

وی گفت: دفاع مقدس و جنگ ۳۳ روزه لبنان، دو شکست بزرگی هستند که در نتیجه اجرای تئوری پنج حلقه واردن رقم خورده‌اند. در جنگ ۳۳ روزه لبنان که کارشناسان جنگ از آن، تکنیکی ترین و علمی ترین جنگ دنیا یاد می‌کنند در اثر مقاومت و بسیج مردمی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری کشورهای حمله کننده به پیروزی ابرقدرت‌ها منجر نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha