• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400121713144
  • منبع : نمایندگی ایلام

فرماندار سیروان:‍

ناحیه صنعتی سیروان در کانون توجه قرار گیرد

ناحیه صنعتی سیروان در کانون توجه قرار گیرد

ایسنا/ایلام فرماندار سیروان با اشاره به اینکه ایجاد ناحیه صنعتی از نیازهای اصلی این شهرستان است، گفت: این منطقه دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف است که ایجاد ناحیه صنعتی می‌تواند به رونق و آبادانی آن کمک شایانی کند.

«علیرضا رئیسی» در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: زمین‌های ناحیه صنعتی سیروان در گذشته به افراد واجد شرایط واگذار نشده و این مهم باعث تعطیلی واحدهای صنعتی منطقه شده است.

فرماندار سیروان افزود: از ۲۴ واحد واگذار شده تنها ۲ واحد فعال می‌باشد که این موضوع نشان می‌دهد به سرمایه گذاران واقعی توجه نشده است.

فرماندار سیروان تصریح کرد: در جلسات کمیته‌های ذیربط به این نتیجه رسیده‌ایم که به کسانی که زمین واگذار شده و تاکنون کاری انجام نداده‌اند ۶ ماه فرصت دارند که مشکلات خود را برطرف کنند در غیراین صورت به سرمایه گذار متقاضی واگذار می‌شود.

رئیسی خاطر نشان کرد: در گذشته تعدادی سرمایه‌گذار بومی منطقه مراجعه کردند ولی متاسفانه به دلایل مختلف به این افراد واگذار نشده و هم اکنون در دیگر مناطق مختلف کشور سرمایه گذاری کرده و موفق هم هستند.

فرماندار سیروان به ساماندهی واحدهای صنعتی، تقویت زیرساخت‌های صنعت و جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت و حوزه اصناف تاکید کرد و گفت: در سال‌های گذشته به تنها ناحیه صنعتی منطقه توجه نشده و انتظار می‌رود که اداره کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان با ساماندهی امور و فراهم کردن زیر ساخت‌های مورد نیاز، مشکلات کنونی را برطرف کنند.

رئیسی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت نقش مهمی در فعالیت بخش‌های تولیدی و اقتصادی دارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان آمادگی کاملی را در جهت حمایت از سرمایه گذاران با رویکرد توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

گفتنی است در این دیدار، رئیس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قول مساعد دادند که به سرمایه گذاران واجد شرائط و ایجاد ناحیه صنعتی جدید کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha