• سه‌شنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400121007666
  • خبرنگار : 71402

ششمین روز حمله روسیه به اوکراین/کاروان ۶۴ کیلومتری نظامیان روسی در راه کی‌یف

ششمین روز حمله روسیه به اوکراین/کاروان ۶۴ کیلومتری نظامیان روسی در راه کی‌یف

براساس گزارش‌ها، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند که یک کاروان نظامی روسیه در شمال پایتخت اوکراین به طول ۶۴ کیلومتر دیده می‌شود که بسیار طولانی‌تر از صف ۲۷ کیلومتری است که پیشتر گزارش شده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که کاروانی از نظامیان روسیه به طول تقریبا ۶۵ کیلومتر به سوی کی‌یف می‌رود.

ششمین روز حمله روسیه به اوکراین/کاروان نظامی ۶۴ کیلومتری مسکو در راه کی‌یف

یک شرکت خصوصی آمریکا موسوم به "فناوری‌های ماکسار" که تحولات اوکراین را با تصاویر ماهواره‌ای رصد می‌کند، با اعلام پیشروی این کاروان نظامی روسیه به سمت کی‌یف، همچنین از استقرار نیروهای زمینی و یگان‌های بالگرد تهاجمی بیشتر در جنوب بلاروس که کمتر از ۳۲ کیلومتر با شمال مرز اوکراین فاصله دارد، خبر داد.  

ششمین روز حمله روسیه به اوکراین/کاروان نظامی ۶۴ کیلومتری مسکو در راه کی‌یف

به گفته وزارت کشور اوکراین پیشتر در روز دوشنبه ده‌ها غیرنظامی در حملات موشکی روسیه به خارکیف، دومین شهر بزرگ اوکراین، کشته شدند. در این روز همچنین هیات نمایندگان اوکراین و روسیه در نشستی در بلاروس شرکت کردند تا شاید بتوانند به جنگ پایان دهند.

با این حال تازه‌ترین اخبار از پایان بی‌نتیجه مذاکرات حکایت دارد و طرفین برای رایزنی به کشورهایشان بازگشته‌اند و درگیری‌ها در اوکراین همچنان ادامه دارد. سازمان ملل می‌گوید بیش از نیم میلیون پناهنده از اوکراین به کشورهای همسایه رفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۰۹:۳۰

حضرات برن کمک عمو پوتین تا زودتر به مقصود برسه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۲۳:۱۵

سلام جنگ بداست حالا چه غرب را بیندازد چه شرق افرط در طرفداری از هر کس هر کشور هر جریان هر قطب انسان را به فلاکت می اندازد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۱۲:۳۳

واقعا میدونید ۶۴ کیلومتر یعنی چی؟! 😂😂😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۲۱:۰۰

خداقوت،پهلوان،،لعنت بردشمنانت مردخدا،استکبارستیز،شیردل ،متعهدپوتین دلاور،دردوبلات بخوره توسرهرچی پیمان شکن نامردقاتل چون ترامپ وپمپوکثیف هست،،،سلام ودرودبرقهرمان بلامنازع جهان پوتین بزرگ،لعنت بردشمنانت نطفه های شبهای رقص شمشیر

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۱۴:۳۷

این فقط فکر تصرف هستن دیکتاتوری دیگه مردم عادی چی کردن دل آدم کباب میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۷

پوتين هتلرثاني است

avatar

من حاصرم رایگان برای کمک به ارتش روسبه عازم شوم ،چون مردی شجاع استکبارستیز وطن پرست یاورضعیف متعهد،ومرد هست برعکس طرف مقابل ترامپ وپمپوکثیف پیمان شکن قاتل نامردمیهمان کش درفرودگاه،،اینهارابایدازوسط شقه کردنامردهایی که ازورودواکسن جلوگیری کردندحامیان ترامپیان نطفه های شبها ی رقص شمشیرندازال سعودوپمپونطفه هایی چون نوری زاده منا فقین ومشارکتی خاین نفوذی زایبده شد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۶

شکار خوبی برای سلجوق هست کم عرض و طولانی