• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400120302267
  • خبرنگار : 50233

معارفه سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان/وعده اجرای حداقل دو طرح فناورانه در استان

معارفه سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان/وعده اجرای حداقل دو طرح فناورانه در استان

ایسنا/سمنان مراسم تکریم و معارفه سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان با حضور دکتر علیز اده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی،احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و جمعی از مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.

در این آیین ضمن تجلیل از خدمات حسن رهایی رئیس پیشین جهاددانشگاهی استان، علی منصفی‌راد به عنوان سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان معرفی شد.

علی منصفی‌راد سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به بار سنگین مسوولیت در دولت مردمی دکتر رییسی گفت: کار کردن در این دولت که مسوولانی پای کار و متعهد و انقلابی دارد باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان در چند سال اخیر پروژه‌های متنوع و وزینی اجرایی کرده افزود: تلاش ما نیز بر این است که کارهای گزین و گزیده را همچنان ادامه دهیم.
سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان با اشاره به مطالبات رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: رفع نیازهای اساسی و خنثی‌سازی تحریم‌ها مهمترین مطالبه رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی است و ما در جهاددانشگاهی استان نیز می‌کوشیم در همین راستا گام برداریم.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های فناورانه در اکثر استان‌ها وعده داد: حداقل دو طرح فناورانه را متناسب با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در جهاددانشگاهی استان سمنان اجرایی و عملیاتی کند.
منصفی‌راد با اشاره به هدفگذاری استانداری سمنان برای تحقق رشد 8.6درصدی گفت: جهاددانشگاهی استان سمنان نیز تلاش می‌کند نقش خود را در تحقق این میزان رشد اقتصادی به بهترین نحو ایفا کند.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی استان متناسب با پتانسیل‌های استان طرح‌ها و پروژه‌هایی را تعریف و اجرایی خواهد کرد و انتظار می‌رود که مسوولان استانی با حمایت از این نهاد انقلابی به رشد و توسعه بیش از پیش این نهاد اقلابی کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha