• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400112418877
  • منبع : نمایندگی سمنان

سرپرست معاونت غذا و دارو علوم پزشکی سمنان اعلام کرد:

استقبال دانشگاه علوم پزشکی از راه‌اندازی داروخانه‌های شبانه‌روزی

استقبال دانشگاه علوم پزشکی از راه‌اندازی داروخانه‌های شبانه‌روزی

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از داروسازان و فعالان بخش دارویی این استان برای ایجاد داروخانه‌های شبانه‌روزی دعوت کرد.

دکتر حمیدرضا حافظی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مشکلی برای صدور و اعطای مجوز داروخانه شبانه روزی در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر 4 داروخانه شبانه روزی و 50 داروخانه خصوصی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حال فعالیت هستند.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه ادامه داد: برای صدور مجوز تاسیس داروخانه شبان‌ روزی توسط داروسازان در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هیچ مانعی وجود دارد.

وی افزود: در صورتی که داروخانه‌های خصوصی فعلی نیز در این شهرستان‌ها، متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی باشند، موضوع در کمیسیون قانونی مطرح و بررسی خواهد شد تا مجوز آن صادر می‌شود.

دکتر حافظی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از داروسازان برای تاسیس داروخانه شبانه روزی دعوت می‌کند تا درخواست خود را به معاونت غذا و داروی دانشگاه ارسال کنند.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان وعده داد: مجوزهای فعالیت این داروخانه‌ها در اسرع‌وقت و پس از بررسی شرایط طبق آیین نامه و ضوابط جاری امور داروخانه‌ها، توسط کمیسیون صادر می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه با بیان این که خدمت رسانی و دسترسی مطلوب مردم به داروخانه‌ها یکی از اهداف مهم معاونت غذا و داروی دانشگاه است، گفت: ان‌شاءالله با صدور مجوزها برای تاسیس داروخانه‌های شبانه روزی ،مردم استان در تمامی مناطق، بیش از پیش دسترسی آسان به دارو در تمامی ساعات شبانه روز خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha