• یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400112418765

مربی پدیده:

بابت نتایج پدیده شرمنده هستیم

بابت نتایج پدیده شرمنده هستیم

ایسنا/خراسان رضوی مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: نتایجی که تیم در بازی‌های اخیر کسب کرده خجالت‌آور است و شرمنده هستیم.

سلمان تاجدار در کنفرانس خبری پس از بازی پدیده و مس رفسنجان که با شکست نماینده استان خراسان رضوی همراه شد، اظهار کرد: در نیمه اول بازی برابری ارائه دادیم و می‌توانستیم با نتیجه ۱ بر ۱ به رختکن برویم. در نیمه دوم هم در صدد جبران نتیجه برآمدیم و سعی کردیم حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دهیم.  

وی افزود: مس تیمی بسیار یک‌دست و قوی است که در ضدحمله بازیکنان سرعتی دارد. روی همین موضوع به تیم حریف فضا دادیم و ۲ گل دیگر دریافت کردیم. به بازیکنان گفته بودیم که بازی را کنترل کنند تا بتوانیم نتیجه را مساوی کنیم، اما نشد. پس از آن توانستیم یک گل به ثمر برسانیم، اما کافی نبود.

مربی تیم پدیده عنوان کرد: نمی‌توان منکر بازی خوب تیم مس شد. به سرمربی این تیم تبریک می‌گویم. باید بیشتر تلاش کنیم و نواقص تیم را با جذب بازیکن و مسائل تاکتیکی رفع کنیم.

تاجدار در خصوص عملکرد تیمش در نقل و انتقالات توضیح داد: هر تیمی در نیم فصل سعی می‌کند با جذب بازیکن خود را تقویت کند. ما هم طبیعتا روی این موضوع کار کردیم. در بازی امروز چند بازیکن از ورود به زمین منع شدند و همین موضوع روحیه تیم را تضعیف کرد.

وی اضافه کرد: در یکی دو بازی قبل روند تیم بهتر شده بود اما در این بازی دستمان بسته بود، همچنین باید از لحاظ تاکتیکی بهتر شویم. متاسفانه موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم را به راحتی از دست می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص جدایی برخی بازیکنان و لیست مازاد گفت: لیست مازاد توسط کادرفنی مشخص می‌شود، اما یکی دو بازیکن مثل میلاد کمندانی با فسخ یک‌طرفه تیم را ترک کردند و اصلا در لیست مازاد حضور نداشتند.

تاجدار یادآور شد: نتایجی که تیم گرفته جای خجالت دارد و شرمنده هستیم. کادر فنی سعی دارد از آنچه در اختیار دارد استفاده حداکثری کند. اگر در بازی با مس رفسنجان برخورد ناشایستی با اهالی رسانه شده از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص غیبت چند بازیکن توضیح داد: میلاد فراهانی مصدوم شد، اما از ۳ روز قبل با تیم تمرین کرد، اجازه نمی‌دهیم بازیکن بدون تمرین در ترکیب قرار بگیرد. منکر عملکرد خوب بابک سلامت نیستیم و کادرفنی روی این بازیکن نظر مثبتی دارد. جعفرزاده از ناحیه دیسک کمر و جلالی از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی هستند و به همین دلیل این بازیکنان را در اختیار نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha