• شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400112317906

بهادری: فرش‌آرا باید در ۲ بازی خانگی آتی پیروز شود

بهادری: فرش‌آرا باید در ۲ بازی خانگی آتی پیروز شود

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: به خوب بازی کردن امتیازی نمی‌دهند و باید به گل می‌رسیدیم، اما موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.

قدرت بهادری در خصوص شکست تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال در مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. سن‌ایچ تیمی بسیار قدرتمند با کادر فنی خوب است و جلوی ما هم بازی باکیفیتی ارائه داد. بسیار خوب عمل کردیم، اما در لحظات آخر دقت کافی برای باز کردن دروازه حریف را نداشتیم و متاسفانه به گل نرسیدیم. به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند و باید دقت بیشتری در ضربات نهایی می‌داشتیم.

وی گفت: خودم توقع داشتم که از سه بازی خانگی ۹ امتیاز بگیریم، اما متاسفانه نشد و باید بیشتر کار کنیم تا در ۲ بازی دیگر با پیروزی از زمین خارج شویم. شرمنده هواداران خواهیم شد، اگر نتوانیم ۶ امتیاز باقیمانده داخل خانه را بگیریم. به غیر از گل اولی که خوردیم، تمام بازی به خوبی دفاع کردیم و نسبت به شناختی که از حریف داشتیم، عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های پیش از خود نشان دادیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در خصوص داوری بیان کرد: طی جلسه‌ای که داشتیم قرار شد هیچ فردی از باشگاه فرش‌آرا درباره داوری اظهار نظر نکند. هر انسانی ممکن است اشتباه کند و داوران هم از موضوع مستثنی نیستند.

حسن‌زاده: ۲ داور بازی هماهنگ نبودند

محسن حسن‌زاده، سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه، در خصوص این بازی اظهار کرد: بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. هر دو تیم انگیزه‌های متفاوتی برای برد داشتند، برای ارتقاء جایگاهمان در جدول لازم بود سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و منتظر لغزش تیم‌های بالایی باشیم. از طرف دیگر عدم حضور ۲ بازیکن محروم، باعث شد بازیکنان درون زمین بازی پرفشاری انجام دهند.

وی افزود: در این بخش از لیگ که هفته‌های پایانی در حال برگزاری است، تیم‌هایی که با کمبود بازیکن مواجه هستند از لحاظ بدنی و جسمانی کم می‌آورند، کمااینکه در نیمه دوم این اتفاق برای ما افتاد. مهم ۳ امتیاز این بازی بود که خوشبختانه توانستیم به امتیازات قبلی اضافه کنیم.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه در خصوص صحنه بحث‌برانگیز بازی و عملکرد تیم داوری توضیح داد: گلر دوم تیم هم در دقایقی از بازی که به زمین آمد، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. گلر اول به دستور داور دوم روی برانکارد قرار نگرفت، از روی زمین بلند شد و بیرون رفت، اما داور اول بازی این کار را وقت‌کشی تلقی کرد و با کارت زرد دوم او را اخراج کرد.

حسن‌زاده اضافه کرد: فکر می‌کنم ۲ داور بازی با یکدیگر هماهنگ نبودند، در عمل انجام شده قرار گرفتند و رای خود را عوض نکردند. فقط روی این صحنه به داوری اعتراض داشتیم که فکر می‌کنم به حق بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha