• پنجشنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400112116651
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

برگزاری ۳ رویداد استارتاپی ویژه طراحی نوین بسته‌بندی

برگزاری ۳ رویداد استارتاپی ویژه طراحی نوین بسته‌بندی

ایسنا/اصفهان سه رویداد استارتاپی طراحی نوین بسته‌بندی در صنایع غذایی، صنایع دستی و صنایع نساجی(حوله) با رویکردهای، زیست تخریب‌پذیری، افزایش فروش و کاهش قیمت تمام شده در اصفهان برگزار می‌شود.

ساناز منصف، مدیر پروژه اجرای این رویداد استارتاپی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رویداد با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با همکاری دفتر فن بازار منطقه‌ای اصفهان و شرکت کارنوی سلامت پارسیان مستقر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد با رویکرد صادرات، کاهش قیمت تمام شده و زیست تخریب‌پذیری همراه است و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد استارتاپی از ۲۳ بهمن‌ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس www.startevents.net  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منصف گفت: این برنامه در سه بخش رویداد استارتاپی طراحی بسته‌بندی نوین حوله، رویداد استارتاپی طراحی نوین بسته‌بندی صنایع دستی و رویداد استارتاپی بسته‌بندی نوین صنایع غذایی (خشکبار، شیرینی و بیسکویت  عسل) برگزار خواهد شد.

مجری برگزاری رویداد استارتاپی طراحی نوین بسته‌بندی افزود: از استارتاپ‌ها، دانشجویان، طراحان و خبرگان این حوزه دعوت می‌شود با شرکت در این رویداد، از جوایز، فرصت‌ها و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی که در اختیار برندگان و طرح‌های برگزیده قرار خواهد گرفت، بهره‌مند شوند.

وی خبر داد: حمایت‌های غیرنقدی رویداد شامل شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، اسقرار رایگان در مرکز کسب و کار به مدت شش ماه، کمک هزینه ثبت طرح و علایم تجاری، کمک هزینه انجام خدمات بازاریابی و تبلیغات مانند راه اندازی سایت، چاپ بروشور و کاتولوگ و غیره و امکان اخذ خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های راه‌اندازی استارتاپ، بازاریابی، امکان سنجی و.. به مدت یک سال است.

منصف با بیان اینکه محصولات بسیار خوبی در کشور تولید می‌شود که در بحث تبلیغات، فروش و بسته‌بندی دچار مشکل هستند، هدف از اجرای این رویداد استارتاپی را کمک به بسته‌بندی بهتر محصولات برای ایجاد بازار فروش بهتر اعلام کرد و گفت: زمانی‌که به بازارهای خارج از ایران مراجعه می‌کنیم، محصولاتی با درجه کیفیت پایین‌تر، اما بسته‌بندی بسیار شکیل‌تر می‌بینیم که بازارهای بین‌الملل را در دست دارند.

مدیر پروژه اجرای رویداد استارتاپی طراحی نوین بسته‌بندی افزود: این مسئله و مشکل باعث شد به فکر برگزاری رویدادی استارتاپی برای رفع چالش بسته‌بندی محصولات باشیم و سعی کردیم در این حوزه  از طراحان دعوت کنیم تا با ایجاد هم‌افزایی بتوانیم طراحی‌های خوب بسته بندی ارائه کنیم. در این رویداد علم و عمل را در کنار هم قرار داده‌ایم تا با انتخاب بهترین طرح‌ها، طراحان استارتاپ‌های حوزه بسته‌بندی را بیشتر به صنایع معرفی کنیم و شبکه ارتباطی بین صنایع و حوزه‌های بسته‌بندی ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha