• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400111713377
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

سخنگوی شورای شهر:

امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست!

امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست!

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سخنگوی شورای شهر مادوان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکانات و زیرساخت های چار بین شهر استان در حد یک روستای کوچک هم نیست.

«ولی شکوهی» در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه افزود: ما امروز به شما رسانه ها پناه آورده ایم چرا که اکنون مردم مادوان غرق در مشکلات و بی توجهی مسئولان هستند.

وی اظهارکرد: مردم شهر مادوان آرزوی یک متر فضای سبز را دارند چرا که اکنون هیچ جایی که مردم این شهر ساعتی با خانواده خود در آن تفریح کنند، ندارند.

این عضو شورای شهر مادوان خاطرنشان کرد: جوانان این شهر که حدود دو تا سه هزار نفر جمعیت را تشکیل می دهند و دارای مدارک دانشگاهی بالایی هم هستند برای اوقات فراغت حتی یک سالن و یک چمن مصنوعی ندارند.

شکوهی تصریح کرد: در حالی که در دورترین روستاها بهترین سالن ها و چمن های مصنوعی احداث شده است اما در مادوان حتی یک سالن ورزشی یا یک چمن مصنوعی وجود ندارد.

وی ادامه داد: این شهر انبوهی از مشکلات را دارد اما مسئولین بخصوص مسئولین گذشته کمترین تلاشی را برای کمک به رفع مشکلات این نداشته اند.

عضو شورای شهر خطاب به مسئولین تاکید کرد: مادوان را با این همه مشکلاتی که دارد، دریابید! انتظار داریم که به این شهر توجه بیشتری داشته باشید!

امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست!
شکوهی عنوان کرد: اگر روزی استاندار و معاون استاندار در مادوان حاضر شدند مردم آن روز را جشن می گیرند!

وی تصریح کرد: فاصله حدود ۵ کیلومتری مادوان تا یاسوج، مرکز استان باعث شده است که بیشتر به این شهر کم توجهی شود!

عضو شورای شهر یاسوج گفت: مادوان شهری است که کمترین مراکز خدمات دهی شهری را دارد و اگر این مشکلات حل شود، بسیاری از مشکلات ترافیک شهر یاسوج حل خواهد شد چون حداقل ۳۰ درصد ترافیک و مراجعه کنندگان به کلینیک های شهر یاسوج را شهروندان مادوانی به خود اختصاص داده اند.

شکوهی افزود: شهر مادوان مانند شترمرغ است نه شهر است و نه روستا و مشکلات هر دو را دارد.

وی اظهارکرد: ما مخالف الحاق شهر مادوان به شهر یاسوج نیستیم اما الحاق نباید به گونه ای باشد که تنها هزینه های مردم این شهر را بالا ببرند و باز هم همان حاشیه شهر با مشکلات متعدد محسوب شود.

عضو شورای شهر مادوان عنوان کرد: اعتبارات مادوان با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت به اندازه برخی شهرهای کوچک استان با زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت هم نیست و این شهر نام شهر را یدک می کشد اما هیچ سنخیتی با شهر ندارد.

وی ادامه داد: مادوان است و یک شهرداری که باید پاسخگویی ضعف عملکردی همه دستگاه ها باشد مردم در این شهر گاز، برق، آب و هر مشکلی را که برای آنها پیش می آید از شهرداری مطالبه می کنند!

سخنگوی شورای شهر مادوان خطاب به مسئولان بیان کرد: شهر مادوان ورودی یاسوج از سمت اصفهان و چشم مرکز استان محسوب می شود و این همه مشکلات زیبنده آن نیست.

شکوهی اظهار کرد: پرسنل و کارگران شهرداری مادوان سه ماه حقوق دریافت نکردند. ساختمان جدید شهرداری مادوان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به علت نبود اعتبار بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر مادوان خاکی هستند، گفت: خیابانها و کوچه هایی که آسفالت‌ند فرسوده و دارای چاله چوله های زیادی هستند که نیاز به لکه گیری و ترمیم دارند.

سخنگوی شورای شهر مادوان اظهار کرد: فضاهای آموزشی شهر مادوان اجاره ای هستند و تعداد فضای اموزشی که دارد، فرسوده قدیمی هستند که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست!

«سعید سعید جو»، عضو شورای شهر مادوان نیز در این نشست گفت: شهر مادوان چهارمین شهر استان کهگیلویه و بویراحمد با ۲۵ هزار نفر جمعیت است که به حدود ۴۰ هزار نفر با جمعیت روستاهای بلهزار و مهریان خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: این شهر از خدمات پزشکی و بهداشت درمان محروم است به طوری که حتی یک پزشک عمومی هم ندارد.

سعید جو اظهار کرد: شهر مادوان که به علت مهاجرپذیرتربن شهر کشور به شهر ۷۲ ملت معروف است، با مشکلات زیادی رها شده است.

این عضو شورای شهر مادوان تصریح کرد: آب شرب، اختلال در شبکه تلفن همراه و اینترنت را از دیگر مشکلات مهم این شهر است.

همچنین «علیرضا دانش»، رئیس شورای شهر مادوان نیز در این نشست گفت: از استاندار انقلابی استان پارک و فضای سبز، رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت، روشنایی معابر و خیابانهای و فضای سبز شهر مادوان را انتظار داریم.

امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست!

«صادق غفاری»، دیگر عضو شورای شهر مادوان در ادامه این نشست گفت: امیدواریم با کمک خبرنگاران رسانه‌ها که پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، گِرهی از مشکلات شهر مادوان باز شود.

وی افزود: در حق مردم شهر مادوان اجحاف شده که امیدواریم با توجه مسئولان استانی از جمله استاندار فرماندار و نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا بخشی از مشکلات این شهر حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha