• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400111712629
  • خبرنگار : 71460

خوشحالی گواردیولا از صعود راحت تیمش در جام حذفی

خوشحالی گواردیولا از صعود راحت تیمش در جام حذفی

پپ گواردیولا از برد راحت تیمش در جام حذفی برابر فولام ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای جام حذفی انگلیس، منچسترسیتی در خانه به دیدار فولام رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری رسید. در این دیدار ریاض محرز الجزایری دو بار، ایلکای گوندوغان و جان استونز برای تیم پپ گواردیولا گلزنی کردند.

پیش از این دیدار چلسی در خانه به دیدار پیلموث رفت و ابتدا غافلگیر شد و دروازه خود را باز شده دید ولی سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو برای این تیم گلزنی کردند تا چلسی هم به دور بعد برسد.

این یک پیروزی خوب برای سیتی بود که پس از دو هفته وقفه بین بازی‌ها به زمین آمد. گواردیولا از تلاش‌های تیمش راضی بود. او افزود:  من از عملکرد تیم راضی هستم، به خصوص نیمه دوم. آنها یکی از تیم های خوب دسته یک هستند. واقعا خوب هستند. مارکو تیمی باورنکردنی ساخته است. ما خیلی با بازیکنان صحبت کردیم که چقدر سخت است و باید بجنگیم و بدویم و خوب دفاع کنیم زیرا آنها تیمی هستند که توپ را در کنترل خود دارند. نیمه دوم خیلی بهتر بود. فشار ما در نیمه اول خوب نبود. در نیمه دوم کمی هماهنگ شدیم و خیلی بهتر بودیم. البته کیفیت بازیکنان ما تفاوت را ایجاد کرد. بعد از دو هفته تعطیلی، این که چگونه بازی خواهیم کرد همیشه یک راز است. بازیکنان خوب بازی کردند، جنگیدند و واقعا خوب دفاع کردند.

او در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که در دور بعدی حضور دارم. این دور به ما نشان داد که جام حذفی چقدر سخت است. ممکن است شگفتی های زیادی وجود داشته باشد و ما مقابل یک تیم ببازیم.

پپ گواردیولا معتقد است که لیام دلپ یک مهاجم خاص است که گزینه منحصر به فرد منچسترسیتی را در خط حمله فراهم می کند. سرمربی سیتی احساس می کند که او با هر مهاجم دیگری در باشگاه متفاوت است. گواردیولا گفت: تنها مشکلی که ما در این فصل از ابتدا داشتیم مصدومیت او بود. او خیلی با مچ پایش مبارزه کرد و تناسب اندام نداشت. هیچ کس نمی داند فصل آینده قرار است چه اتفاقی بیفتد. کاری که او باید انجام دهد این است که برای خودش کار کند و کاری را که انجام می دهد را با دقت انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha