• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400111612220
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است

تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است مگر به صورت موردی و بر اساس شرایط شهرستان‌ها و مدارس ، که در صورت تعطیلی باید توسط سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شود.

«حسن بهرام‌نیا» در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا، با قدردانی از حضور متعهدانه فعالان طرح شهید سلیمانی و هلال احمر و علوم پزشکی در مقابله با کرونا، اظهار کرد: آمار در رابطه با تزریق واکسن خوب است اما باید تلاش‌های لازم در این زمینه ادامه داده یابد.

وی تاکید بر واکسیناسیون دانش‌آموزان ، گفت: ما باید در راستای ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیریم و بر این اساس تعطیلی کلی و سراسری مدارس ممنوع است مگر به صورت موردی و بر اساس شرایط ، که در صورت تعطیلی باید  توسط سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونا باید مرخصی بگیرند، تصریح کرد: از ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات ممانعت شود چون فضای ادارات فضای شخصی نیست و کارگزینی‌ ادارات این مهم را عملیاتی کنند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: ورود افراد 60 سال به بالا به مراسم اعتکاف  ممنوع است و حتما باید از دیگر متقاضیان آنها تست کرونا گرفته شود.

وی تاکید  کرد:در مراسم‌ها باید تا آنجا که امکان دارد مانع شویم اما در صورت ضرورت باید کمتر از فضای محل برگزاری مراسم‌ها افراد حضور داشته باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: درباره راهپیمایی 22 بهمن تاکنون تصمیم‌گیری نشده و تابع نظرات مرکز هستیم.

استاندار ایلام با اشاره به بازدید خود ازنمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی، تصریح کرد: در این نمایشگاه هنرنمایی هنرمندان عزیز ایلامی مخصوصا زنان استان  خود را نشان داد و با دیدن این هنرنمایی‌ها به خودم بالیدم.

استاندار ایلام  حضور وزیر کشور در این نمایشگاه و یادداشت ایشان بر تابلو شهدای زمین فوتبال چوار نشانه‌ی توجه ویژه دولت دانست.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha