• پنجشنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400111411023
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیر مسئول کیهان:

تا زمانی که خوی استکباری هست درگیری ما با نظام سلطه وجود دارد

تا زمانی که خوی استکباری هست درگیری ما با نظام سلطه وجود دارد

ایسنا/همدان مدیرمسئول روزنانه کیهان، گفت: درگیری ما با نظام سلطه درگیری ماهوی است و این درگیری تا زمانیکه یا ما در حاکمیت از اسلام ناب دست، بکشیم یا نظام سلطه از خوی استکباری کنار بیاید، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، حسین شریعتمداری، ۱۴ بهمن‌ماه در سومین گردهمایی یاران و پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان همدان، اظهار کرد: داستان ما از جایی شروع شد که به همت امام خمینی(ره) نسخه اسلام ناب محمدی در کرسی حاکمیت نشست.
 
شریعتمداری تصریح کرد: اسلام ناب قبلا در کتاب و ذهن آدم‌ها بود اما امام خمینی(ره) غبار قرن‌ها بدعت، کج‌اندیشی و بداندیشی را از اسلام زدود و اسلام را همانگونه که در صدر بود، عرضه کرد. 

وی خاطرنشان کرد: اسلام ناب، ظلم ستیز است و اگر ظلم ستیز نباشد و به پرخوری مرفهان بی‌درد و کلان سرمایه‌داران تن بدهد، اسلام آمریکایی است. 

این فعال رسانه‌ای اصولگرا با بیان اینکه درگیری ما با نظام سلطه، درگیری ماهوی است، توضیح داد: نظام سلطه و پادوها در مقابل اسلام قد علم می‌کنند چون موجودیت اسلام آن‌ها را به چالش می‌کشد و مادام که هستیم باهم در ستیزیم.

شریعتمداری ادامه داد: دشمنی ما با آمریکا فقط هنگامی تمام می‌شود که یا ما در حاکمیت، از اسلام ناب دست بکشیم و اسلام عرفی و میانه روی را بپذیریم یا نظام سلطه از خوی استکباری کنار بیاید و چون این مسئله در افق پیش رو دیده نمی‌شود، درگیری ادامه دارد البته نوع درگیری تغییر می‌کند اما اصل درگیری باقی است.

وی با تاکید بر اینکه یک فرد ثروتمند به درد اداره این نظام نمی‌خورد، گفت: کسی که هزار میلیارد نقدینگی دارد و طعم فقر را نچشیده به درد وزارت در این نظام، نمی‌خورد. ابوموسی اشعری صاحب ثروت زیادی بود که گول عمروعاص را خورد و چنین شخصی نمی‌تواند به خلافت علی تن بدهد، بانیان جنگ جمل هم ثروتمند بودند که این جنگ را راه انداختند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اسلام یک باور است، توضیح داد: اسلام در درون انسان‌هاست، مرز نمی‌شناسد و انقلاب نیاز به صدور ویزا و روادید ندارد و در خارج از کشور باعث به وجود آمدن حزب‌الله، انصارالله، جیش الشعبی، حشدالشعبی و انتفاضه فلسطین شد.
 
شریعتمداری خاطرنشان کرد: الان تمام خاک اروپا زیر پوشش موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن ماست. شرایط کنونی ما خطیر است امام خطرناک نیست و برخی که می‌گویند بحرانی است، بحران ندیده‌اند و ما گام به گام داریم جلو می‌رویم.

وی با بیان اینکه اگر کسی بتواند افکار عمومی را مدیریت کند رفتار عمومی را هم در دست دارد، مطرح کرد: دشمن می‌خواهد افکار مردم را از واقعیات منحرف کند و برای اینکار از انگاره سازی یعنی ارائه تصویری از واقعیت که واقعی نیست و با اصلش شباهت‌هایی دارد، استفاده می‌کند، ماجرا را از ابتدا نمی‌گویند و از تغییر تابلو استفاده می‌کند یعنی آدم‌ها علیه همان کارهایی که کردند شعار می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha