• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400111310368

فرماندار شهرستان قیروکارزین خبر داد:

اجرای ۵۰۰ برنامه طی دهه فجر در قیروکارزین

اجرای ۵۰۰ برنامه طی دهه فجر در قیروکارزین

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان قیروکارزین در استان فارس اعلام کرد که در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر، بالغ بر ۵۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف پیش بینی شده است.

علی‌محمد کریمی چهارشنبه ۱۳ بهمن در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر، روز دوازدهم بهمن و با انجام برنامه غبارروبی و گل افشانی قبور شهدا و نواختن زنگ انقلاب و همچنین برنامه ویژه ورود تاریخی حضرت امام(ره) برگزار شد، گفت: برای این ایام، کمیته‌های بیست و یک گانه، برنامه‌هایی را تدوین کرده‌اند.

کریمی با اشاره به اینکه پانصد برنامه مد نظر برای بزرگداشت دهه فجر امسال، در زمینه ها و با موضوعات مختلف بوده است، گفت: برگزاری جلسات و مسابقات فرهنگی، ورزشی و تجلیل از چهره‌های موفق از برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

او پیش‌بینی برگزاری جشنواره و همایش‌هایی در این ایام، توزیع کمک‌های معیشتی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، برپایی یادواره شهدای والفجر هشت و ... را از برنامه‌های مد نظر اعلام کرد.

کریمی گفت: برگزاری مسابقات دو میدانی در امام شهر و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در این دهه برنامه‌ریزی شده است.

او خاطرنشان کرد که در ایام الله دهه فجر در قیروکارزین ۴۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۴۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان قیروکارزین، برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را منوط به شرایط شیوع کرونا و تصمیم ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا دانست و تاکید کرد که اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قیروکارزین نیز به خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایثارگران و اقشار کم برخوردار این شهرستان توزیع خواهد شد.

سرهنگ محمدرسول رضایی این اقدام را با همراهی بسیج سازندگی دانست و گفت: بسته ‌های معیشتی شامل اقلام خوراکی به ارزش ۵ میلیون ریال است و کار توزیع آن تا روز ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha