• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400111310130
  • خبرنگار : 50088

۳۵ هزار نفر در تایباد هنوز واکسینه نشده‌اند

۳۵ هزار نفر در تایباد هنوز واکسینه نشده‌اند
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی رییس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: با توجه به سرعت انتشار ویروس کرونا آمار مبتلایان افزایش یافته و ۳۵ هزار نفر جمعیت واجد شرایطی که در شهرستان هنوز واکسینه نشده‌اند بیشتر در معرض خطر ابتلا هستند.

حیدر احسانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸ مورد مثبت کرونا شناسایی شده که این آمار شدت انتشار ویروس در شهرستان را نشان می‌دهد. متاسفانه با عادی نگاری و جدی نگرفتن سرعت انتشار ویروس کرونا آمار مبتلایان افزایش یافته و وضعیت شهرستان از حالت عادی به نارنجی تبدیل شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از سرعت انتشار ویروس ماموران شبکه بهداشت و درمان به صورت پیوسته و مستمر از تمام فضاهای اطلاع رسانی مردم را به زدن واکسن دعوت می‌کنند و تا زمانی که همه از واکسن استقبال نکنند خطر ابتلا وجود دارد.

وی با اشاره به بستری‌های کرونا در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهر تایباد، بیان کرد: اکنون ۱۲ بیمار مثبت کرونا در بیمارستان بستری می‌باشند که حال سه نفر آن‌ها وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه آی.سی.یو تحت درمان هستند.

احسانی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۱۱۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان تایباد بستری شده‌اند. همچنین از ابتدای سال جاری تا امروز ۲۱۵۴ بیمار مثبت کرونا در شهرستان شناسایی شدند.

۱۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر در تایباد واکسینه شدند

رییس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: تا کنون ۱۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر از جمعیت واجد شرایط  واکسن کرونا را دریافت کرده‌ و حدود ۳۵ هزار نفر همچنان از این طرح استقبال نکرده‌اند.

وی اعلام کرد: ۹۲ هزار و ۸۵۷ نفر دوز اول، ۸۱ هزار و ۵۷۴ نفر دوز دوم و ۲۱ هزار و ۸۴۲ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

در پی شیوع امیکرون در سطح مدارس تایباد، از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه جاری تمامی مدارس تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha