• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400111309924

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۹۱۸ طرح بهسازی مسکن در فارس

بهره‌برداری از ۱۹۱۸ طرح بهسازی مسکن در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۹۱۸ طرح بهسازی و بازسازی مسکن  روستایی و شهری آسیب دیده استان از حوادث طبیعی همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

عطاالله زمانی چهارشنبه ۱۳ بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، بیان کرد: این واحدهای مسکونی با بهره گیری از ۱۱ هزار و  ۲۴۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون شامل ۵۶۲۲ میلیارد آورده متقاضیان و به همین میزان تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن، بهسازی و آماده بهره‌برداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح‌ها طی سال گذشته و امسال آغاز شده است، ادامه داد: طرح‌های بهسازی و بازسازی مسکن آسیب دیده از حوادث در همه شهرستان‌های فارس، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای این استان اجرا شده و همزمان با دهه فجر انقلاب به بهره برداری می‌رسد.

زمانی همچنین از بهره برداری از ۲۴ طرح بهسازی و توسعه روستایی در قالب طرح‌های هادی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با ۶۹ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال اعتبارات استانی ، ۱۵۲ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال اعتبارات ملی و در مجموع با ۲۲۲ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.

او با اشاره به اینکه طرح هادی سند توسعه ۱۰ ساله روستاها و نقشه راه برای محرومیت زدایی در مناطق روستایی است، گفت: طرح‌های یاد شده در شهرستان‌های مرودشت، اوز، لارستان، شیراز، خفر، جهرم، مهر، ممسنی، لامرد، کوهچنار، کازرون، فیروزآباد، فسا، سروستان، زرین دشت، داراب، اقلید، آباده و رستم اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس همچنین از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های قیر و کارزین، بوانات، دارب، شیراز، فسا، ممسنی، نی‌ریز و لارستان آغاز شده است.

زمانی همچنین یادآور شد که ۲۲۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۷ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال خودیاری و آورده متقاضیان در این طرح‌ها هزینه می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha