• سه‌شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400111208606
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار عنوان کرد

دستگاه‌ها برای ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت، آمورش و پرورش را یاری کنند

دستگاه‌ها برای ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت، آمورش و پرورش را یاری کنند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به نقش و جایگاه آموزش و پرورش اهمیت دارد و باید همه دستگاه ها در جهت ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت به عنوان موضوعی همگانی این نهاد را یاری کنند.

سید جواد هاشمی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و  قبلی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: معلمان در جامعه بسیار تاثیر گذارند زیرا که تربیت افراد به دست آن ها سپرده شده است. معلمان مدیران امروز جامعه را تربیت کرده اند و نقش شان در جامعه غیر قابل انکار است.

وی با ابراز نگرانی از تجمع حداکثری در این مراسم، اظهار کرد: مصوب شده که تجمعات بیش از حد نباشد و مراسم تغییر مسئولان در صورت لزوم در همان دستگاه با حضور اندک افراد برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز بنده در جمعی حضور پیدا کرده ام که با توجه به شرایط کنونی استان از لحاظ کرونا بر خلاف مصوبات ستاد استانی مقابله با کروناست و ۱۰ روز دیگر نتیجه این تجمع برای خانواده ها نامیمون خواهد بود.سرعت انتشار این ویروس حدود پنج برابر سویه قبلی است و هر نقدی را که رسانه ها در خصوص تجمع بیش از حد این مراسم بزنند را می پذیرم.

هاشمی تصریح کرد: قصد نداشتم حرف بزنم. اما بنده به عنوان جانشین ستاد کرونای استان مصوب کردیم که تجمعات بیش از حد نباشد و تودیع و معارفه‌ها با جمعیت زیادی برگزار نشود. اما من خودم امروز در این مراسم حاضر شده‌ام. بنابراین هر نقدی هم رسانه‌ها بزنند، من می پذیرم. این حضور پرجمعیت را میمون می‌دانم اما ۱۰ روز دیگر همین حضور نامیمون می‌شود. چرا که سرعت کرونای اومیکرون ۵ برابر بیشتر از سویه دلتاست.

وی ادامه داد با اشاره به آغاز دهه فجر نیز، ادامه داد: امام خمینی (ره) با اندیشه الهی خود انقلاب را پی ریزی کرد و در زمانه ای انقلاب تشکیل شد که لیبراسیم و کاپیتالیسم سراسر دنیا را گرفته بود. روز دوازدهم بهمن ماه روز ورود حضرت امام (ره) پس از مدت ها تبعید به میهن اسلامی روزی خاطره انگیز و تاریخ ساز برای ملت ایران است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به الگو سازی حاج قاسم سلیمانی نیز تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در گمنامی تاریخ ساز شد و باید برای همه مسئولان الگو باشد.اخلاص و تقوای حاج قاسم سلیمانی باید برای همه ما درس باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha