• پنجشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403102719841
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

امکانات و تجهیزات مورد نیاز بخش قلب بیمارستان امام سجاد یاسوج فراهم شود

امکانات و تجهیزات مورد نیاز بخش قلب بیمارستان امام سجاد یاسوج فراهم شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز بخش قلب بیمارستان امام سجاد یاسوج فراهم شود.

یدالله رحمانی روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۳ در بازدید سرزده از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی امام سجاد(ع) ضمن عیادت از بیماران بستری در بخش‌های مختلف، در جریان وضعیت رضایت‌مندی آنها از خدمات‌دهی این بیمارستان قرار گرفت و افزود: در اغلب بخش‌های بیمارستان به غیراز بخش اطفال که با پیک آنفلوآنزا و سرماخوردگی مواجه هستیم تخت‌ها خالی بود و تعداد بیماران بستری کمتر بودند.

رحمانی اظهار کرد: بالا بودن ابتلا به بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی در بین اطفال باعث شده تخت‌های دیگری به این بخش اضافه شود که امیدواریم هر چه سریعتر این بیماری مدیریت و از این پیک عبور کنیم و کودکان بستری در این بخش شفا پیدا کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سایر بخش‌ها مشکل چندانی وجود نداشت، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مشکل، فرسودگی تاسیسات بیمارستان است که بیش از ۳۰ سال از نصب آن می گذرد و نیازمند بازسازی هستند که بخشی از کار انجام شده و بخش دیگری در دست انجام است.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن آمار بیماران قلبی بستری در این بیمارستان نیاز است همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز این بخش فراهم شود که اصلی ترین کمبود مرکز سی تی آنژیو بود که درصدد راه اندازی آن هستیم.

وی ادامه داد: بخشی از بیمارستان نیازمند کار مدیریتی است و برای سلامت مردم به صلاح نیست بخش‌های بیمارستان نزدیک به هم و یا تداخل داشته باشد، بخصوص بخش بیماران قلبی که از آسیب‌پذیری بیشتری برخوردار هستند که مدیریت شود و فضای خاصی به آنها اختصاص داده شود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی به این مورد رسیدگی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تداوم بازدیدهای سرزده عنوان کرد: بازدیدهای سرزده از ادارات و بخش‌های مختلف را در دستور کار قرار دادیم که ضمن خسته نباشید به مجموعه‌های دولتی که در حال خدمات رسانی به مردم هستند از مردم فرایند انجام کارها و نحوه رضایت مندی را بررسی می کنیم، مردم بدانند مسئولان به دنبال رفع مسائل و مشکلات آنها هستند.

به گزارش ایسنا، رحمانی بیان کرد: از مردمی که به بیمارستان مراجعه کرده بودند و بیماران بستری میزان رضایت‌مندی از خدمات دهی کادر بیمارستانی را که جویا شدم اغلب رضایت داشتند که از مسئولان بیمارستان تشکر و قدردانی دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha