• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400111108091
  • خبرنگار : 50471

رئیس شبکه بهداشت و درمان:

۳۰ بیمار کرونایی در دو بیمارستان نهاوند بستری هستند

۳۰ بیمار کرونایی در دو بیمارستان نهاوند بستری هستند

ایسنا/همدان رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در روزهای اخیر مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستانی و مطب پزشکان افزایش محسوسی داشته است، گفت: در حال حاضر ۳۰ بیمار کرونایی در دو بیمارستان نهاوند بستری هستند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا متین روز دوشنبه ۱۱ بهمن در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: با توجه به روند مراجعات در شهرستان وارد پیک ششم شدیم و موارد سرپایی افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: موارد مشکوک ابتلا به کرونا بیشتر شده و در مراجعات به مراکز درمانی و مطب‌ها شاهد یک افزایش معنادار و محسوسی هستیم.

متین افزود: با توجه به تجربه شهرهایی که زودتر از ما وارد پیک شدند امیدواریم در این پیک موارد بدحال و مرگ و میر و بستری زیاد نباشد.

وی ادامه داد: در دو بیمارستان ۳۰ نفر بیمار کرونایی بستری هستند و ۶ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: ۸۷ درصد واجدین شرایط در نهاوند دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و دز دوم نیز ۷۸ درصد واکسینه شدند و ۹۵ درصد دانش‌آموزان نیز خوشبختانه واکسینه شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند به تزریق دز سوم اشاره کرد و گفت: شیب خوبی در تزریق دز سوم در شهرستان داریم و تا امروز ۲۵ درصد دز سوم واکسن را تزریق کردند.

متین گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۹ سال از روز گذشته شروع شده است و ۲۰ مورد تزریق واکسن در روز اول داشتیم.

وی تاکید کرد: روزانه هزارو ۱۰۰ دز واکسن در شهرستان تزریق می شود که اکثرا مربوط به دز سوم است.

وی یادآوری کرد: همه واکسن‌ها را در سبد واکسیناسیون شهرستان داریم و واکسن آسترازنکا را فقط برای تزریق دز دوم و سوم داریم.

متین خاطرنشان کرد: مرکز تجمیعی بخشداری تا ساعت ۱۲ شب و خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت و تیم سیار برای واکسیناسیون افراد ناتوان در شهرستان فعال هستند.

وی عنوان کرد: با ادامه روند واکسیناسیون انتظار ما از مردم این است که نسبت به تزریق دز سوم که بسیار مهم است اقدام کنند و هم چنان از همشهریان درخواست داریم پروتکل‌ها را رعایت کنند.

شبکه بهداشت و درمان نهاوند در خاتمه تاکید کرد: کسانی که سه ماه از تزریق دز دوم آنها گذشته است برای تزریق واکسن دز سوم اقدام کنند و امیدواریم بتوانیم این پیک را هم مدیریت کنیم و پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha