• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400111107837
  • خبرنگار : 50130

یوسفی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان:

تمام تلاش شبکه بانکی، کمک به توسعه کردستان است

تمام تلاش شبکه بانکی، کمک به توسعه کردستان است

ایسنا/کردستان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها، تمام تلاش شبکه بانکی را کمک به توسعه کردستان عنوان کرد.

علی اشرف یوسفی قیاسی، امروز دوشنبه(۱۱ بهمن ماه) در نشست با خبرنگاران استان،اظهار کرد: امید است با انتصابات جدید در این حوزه، در آینده شاهد اقدامات خوب و ماندگار در حوزه مسکن و ساختمان و تامین مالی پروژه های استانی و ملی باشیم.

وی بر مشارکت کلیه بانک ها در برنامه های دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب تأکید کرد و افزود: برنامه های مختلفی در خصوص انعکاس عملکرد بانکها در سال ۱۴۰۰ از جمله انتشار ویژه نامه عملکرد، تبلغیات محیطی از طریق نصب بیلبوردها و تلویزیون های شهری و همچنین تبلیغات از طریق بستر فضای مجازی و همچنین حضور در مزار شهداء و تکریم خانواده های همکاران فرزند شهید، در دستور کار قرار دارد که امیدواریم ضمن انجام اطلاع رسانی لازم، فرآیند اجرایی و تقسیم وظایف نیز انجام گیرد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، نسبت مصارف به منابع شبکه بانکی را بیش از ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: با لحاظ نرخ ذخیره قانونی بانک مرکزی، بانک های استان کردستان بیش از سپرده های در اختیار خود، تسهیلات در بخش های مختلف به مردم استان پرداخت کرده اند و این به معنی این است که تمام تلاش شبکه بانکی استان کمک به توسعه اقتصادی کردستان است.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم ساده انگاری در مبارزه با کرونا، اظهار کرد: مدیران شعب ضمن نظارت دقیق بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب، پیگیری های لازم را در خصوص واکسیناکسیون مرحله سوم همکاران انجام دهند و هشدارهای لازم به شهروندان عزیز کردستانی در جهت زدن ماسک و رعایت دستورالعملهای بهداشتی جهت صیانت و حفظ سلامت آحاد جامعه داده شود.

در ادامه این نشست امید راست بین مدیر شعب  استان ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت بانوی بی همتای خلقت و هدیه خداوند به رسول، حضرت فاطمه زهرا(س)، بر نقش پر رنگ بانوان در رونق اقتصاد و توسعه و آبادانی کشور تأکید کرد و گفت: بانوان استان نیز با تاسی از فرهنگ فاطمه و سیره عملی حضور موثر خود را در عرصه های مختلف اجتماع تثبیت کرده اند.

راست بین از تداوم همکاری و هماهنگی کلیه بانک های استان در اطلاع رسانی عملکرد سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد  و یادآور شد: متاسفانه اطلاع رسانی مفید و اثرگذاری از سوی رسانه های دولتی و عمومی در خصوص عملکرد بانک ها به عموم مردم صورت نمی گیرد و لازم است کمیسیون تصمیمات لازم را در جهت انعکاس فعالیت های بانک ها به جامعه از طریق ابزارهای نوین تبلیغاتی اتخاذ کند.

مدیر شعب استان ضمن درخواست از کمیسیون هماهنگی بانکهای استان بابت مشارکت در برنامه های مناسبتی و همچنین اطلاع رسانی، تصریح کرد: همکاران پرتلاش سیستم بانکی از هیچ تلاشی در خصوص رفع نیازهای مالی و بانکی مردم دریغ نکرده و عملکرد چشم گیر بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و اشتغالزایی و همچنین تسهیلات تکلیفی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، گویای این مسئله است.

همچنین در ادامه این نشست سردار مرادی ناظر پولی استان رعایت مواردی چون، پرستاری مناسب دستگاه های خودپرداز و پولرسانی به موقع، نصب شماره تماس همکار پشتیبان روی دستگاه خودپرداز و همچنین نظارت بر توزیع اسکناس های نو در ایام پایانی سال را خواستار شد.

درادامه این نشست مدیران شبکه بانکی استان مسائل و مشکلات پولی وبانکی و حوزه وصول مطالبات را برای بحث وتبادل نظر اعضای کمیسیون مطرح کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha