• دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400110403058
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

طی تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و سپاه فتح،

بسیجیان ١۸تا٥٠سال کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار می‌گیرند

بسیجیان ١۸تا٥٠سال کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار می‌گیرند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تفاهم نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد انعقاد و امضاء شد.

این تفاهم نامه در نشستی که با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و عیسی کریمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، سرهنگ کریمی معاون حقوقی سپاه فتح ، سرهنگ ناصر صالحی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه فتح، سروان ستار غلامی گنجه مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان و اسدیان کارشناس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در دفتر فرماندهی سپاه فتح منعقد و به امضاء رسید.

عیسی کریمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در این نشست شرایط عضویت و تعهدات این صندوق از جمله مستمری بگیری، فوتی و از کارافتادگی کلی و بازنشستگی را تشریح کرد و گفت: تمامی بسیجیان بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار می گیرند.

وی افزود: هر شخص با پرداخت سالیانه مبلغ ۳۹۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان می تواند به عضویت این صندوق درآید و از خدمات متنوع آن بهره مند شود.

بسیجیان بالای ١۸تا٥٠سال کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار می‌گیرند

سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از این تفاهم نامه گفت: با انعقاد این تفاهم نامه بسیاری از بسیجیان فاقد بیمه می توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان شده و از خدمات و تعهدات این صندوق برخوردار شوند.

به گزارش ایسنا، وی خواستار هر چه سریعتر اجرا شدن مفاد این تفاهم نامه شد و از بسیجیان استان درخواست کرد که عضو این صندوق شوند و از مزایای آن استفاده نمایند.

بسیجیان بالای ١۸تا٥٠سال کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار می‌گیرند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۴ ۲۳:۴۷

کار بسیار خوبی اگه سپاه بتونه هزینه را برای بسیجیان پرداخت کنه عالی

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۵ ۱۶:۵۶

سلام و عرض ادب. واقعا کار بسیار عالی است، انشالله بسیجیان بتونن نهایت استفاده را از طرح ببرن

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۵ ۱۵:۳۸

سلام از تمامی دست اندرکاران تشکر میکنم باتوجه به اینکه اعضای جوان بسیج خودشان تحت معیشت پدرشان بوده ونمیتوانند وجهی پرداخت کنند یا دانش‌آموز ودانشجو ویا بیکارهستند. چنانکه بسیج محترم با همکاری سپاه همان حداقل حق بیمه درسال رابرای مدت5سال تقبل نماید کمک بزرگی به جوانان بسیجی خواهد بود

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۷ ۰۱:۴۴

سلام ضمن تشکر از زحمات فرماندهان سپاه پاسداران این طرح اگردرسایراستانها کمتربرخوردارمثل کرمانشاه و ایلام و...اجراشودممنون میشیم