• شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400110200546
  • خبرنگار : 50339

تاکید نماینده خاش بر اجرای پروژهای راه و برق منطقه

تاکید نماینده خاش بر اجرای پروژهای راه و برق منطقه

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم شریف خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت‌ آباد زاهدان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه شاخص راه گوهرکوه به بزمان با هدف اتصال دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان مورد توجه دولت و مطالبه به حق مردم منطقه است.

به گزارش ایسنا- اسماعیل حسین زهی در بازدید از جاده مواصلاتی نازیل به چاه احمد اظهار داشت: این محور در اوایل دهه نود کلنگ زنی و متاسفانه عملیات اجرایی انجام نشده بود.

وی ادامه داد: پیرو بازدید های قبلی و مطالبات مردمی با تلاشی مستمر، بطول ۴ کیلومتر از این مسیر تامین اعتبار شده و بزودی بامساعدت آب و هوا قیرپاشی پروژه انجام خواهد شد.

حسین زهی پس از بازدید از بخش نازیل با حضور در دهستان چاه احمد و بازدید پروژه راه چاه احمد به سمسور بیان کرد: این پروژه نیز بخشی از مسیر بین استانی سیستان و بلوچستان و کرمان می باشد که باعث اتصال بخش نازیل و شهرستان تفتان به استانهای غربی و مرکزی کشور خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری های که انجام دادیم چهار کیلومتر از مسیر فوق تکمیل و به بهره برداری رسیده و ۵ کیلومتر دیگر از این مسیر تامین اعتبار شده و با تعادل آب و هوا قیر پاشی انجام و ۷ کیلومتر باقی مانده مسیر بعد از انجام مطالعات زیرساختش هم انجام خواهد شد.

حسین زهی در پایان بازدید از روستاهای شهرستان تفتان با تقدیر از حضور مدیران کل راهداری و امور حمل و نقل، ارتباطات و فناوری و مدیرعامل توزیع برق استان برای بررسی مطالبات مردمی حوزه انتخابیه گفت؛ با پیگیری های انجام شده و مساعدت توزیع برق استان، روستاهای که مطالعات و نقشه برداری طرح هادی شان انجام شده، طرح توسعه شبکه برق در این نقاط به سرانجام خواهد رسید.

اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش در مجلس مجلس، به همراه عوض زاده مدیرعامل توزیع برق، ایوب کرد مدیر کل راهداری و امور حمل و نقل، بلوچ‌زهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، هاشمزهی فرماندار و بخشداران شهرستان تفتان برای بررسی مطالبات و دیدار با مردم حوزه انتخابیه در بخش های نازیل، گوهرکوه و بخش مرکزی شهرستان تفتان حضور یافتند.

بررسی مسائل مناطق مذکور در حوزه ی راه،برق رسانی و مخابرات از برنامه های سفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به شهرستان تفتان بود.

گفتنی است با پیگیری های مستمر اسماعیل حسین زهی نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان و بخشهای کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی تعداد ۲۰ سایت های وب طی دو سال اخیر در سطح شهرستان تفتان نصب شده و همچنین بزودی نمایندگی ادارات کمیته امداد و جهادسازندگی در بخش گوهرکوه مستقر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha