• دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400102014361

خدمات جهادی پزشکان در رُمقان/۲۰۰ نفر رایگاه ویزیت شدند

خدمات جهادی پزشکان در رُمقان/۲۰۰ نفر رایگاه ویزیت شدند

ایسنا/فارس تیمی از اعضای کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان فارس در راستای اجرای پویش "سلیمان خدمت"، به اهالی روستای "رمقان" از توابع بخش کوهمره سرخی شهرستان شیراز، خدمات رایگان ارائه دادند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس در خصوص اجرای پویش "سلیمان خدمت" دوشنبه ۲۰ دی به خبرنگاران گفت: این پویش از ۱۳ دی ماه شروع شده است به مدت ۴۰ روز ادامه خواهد یافت و هر مدافع سلامت شاغل در هر مرکز درمانی، می تواند با ارایه حداقل یک خدمت درمانی و یا غیر درمانی در آن مشارکت کرده و از فیض معنوی آن بهره‌مند شود.

سرهنگ پاسدار حسین صمصام با قدردانی از پزشکان متخصص و پیراپزشکان مشارکت کننده در این پویش و دیگر برنامه‌های جهادی، افزود: برای دریافت اطلاعات لازم و مشارکت در این پویش، مدافعان سلامت در سراسر کشور و حتی عموم مردم می توانند به سایت سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس یا سایت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مراجعه کنند.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان‌ نمازی نیز در خصوص اجرای اردوی جهادی شهید رهنمون در روستای رمقان از توابع کوهمره سرخی گفت: این اقدام با مشارکت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید چمران شیراز و با حضور پزشکان متخصص ارتوپدی، داخلی، چشم، زنان و زایمان و نیز پیراپزشکان در رشته های پرستاری و مامایی، در راستای اجرای پویش سلیمان خدمت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

اکبری افزود: در این اردوی جهادی و باهمکاری عوامل مرکز نیکوکاری روستای بگدانه بیش از ۲۰۰ بیمار در روستای رُمقان، توسط متخصصان در رشته های مختلف تحت معاینه قرار گرفته و پس از تشخیص بیماری آنان، راهکارهای درمان به بیماران ارایه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha