• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400101208660
  • خبرنگار : 30054

نکاتی مهم در خصوص خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد

نکاتی مهم در خصوص خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد

سینی کابل گالوانیزه یکی از تجهیزات نوین است که به عنوان جایگزینی برای روش‌های قدیمی نصب کابل‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آنها در برابر شرایط مختلف محافظت می‌کند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گروه صنعتی فناوران، امروزه تولیدکنندگان سینی کابل متعددی از جمله شرکت فناوران در حال فعالیت هستند و تلاش آنها این است که تولیدات خود را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در بازار عرضه نمایند که در اینجا برای خرید این محصول شما را با این ویژگی‌ها آشنا خواهیم کرد.

توجه به کیفیت مواد اولیه در ساخت سینی کابل برق

یکی از ویژگی های سینی کابل فناوران، حساسیت و دقت نظر در خصوص انتخاب نوع مواد اولیه مورد استفاده در تولید سینی‌ها می‌باشد. ورق تولید سینی برق و تشخیص بهترین نوع آن از نکات مهم در بررسی و تعیین کیفیت محصولات می‌باشد.

شرکت متعدد داخلی نظیر فولاد کاشان و ورق شهرکرد در کشور در حال تولید ورق گالوانیزه یا انواع ورق فولادی هستند که از آن برای تولید انواع سینی‌های کابل به صورت گالوانیزه سرد و یا گالوانیزه گرم می‌توان بهره برد که در مقایسه با ورق‌های وارداتی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و میزان فلز روی بیشتر و خالص‌تری روی سطح خود دارند که این خصیصه می‌تواند از زنگ زدگی این تجهیزات در برابر رطوبت جلوگیری نماید.

استفاده از تجهیزات تولیدی مدرن در ساخت سینی‌های کابل

در راستای رسیدن به حداکثر کیفیت تولیدی و افزایش سرعت تولید، گروه صنعتی فناوران محصولات خود را با دستگاه پانچ  CNC تولید می‌نماید که استفاده از این تجهیزات به روز باعث جلوگیری از آسیب به کابلها در فرآیند کابلکشی می‌گردد، همچنین به لحاظ شکل ظاهری نیز امکان تعریف انواع شکلهای مختلف نظیر پانچ موازی، پانچ متقاطع، پانچ V شکل و سایر اشکال درخواستی وجود دارد که طبیعتا می‌تواند در نقاطی این تجهیزات در معرض دید قرار می‌گیرند به زیباسازی فضای موجود در محل نصب کمک نماید.

توجه به ابعاد و ضخامت سینی‌های کابل در فرآیند خرید

در شرکت فناوران، تمامی محصولات بر اساس ضخامت واقعی و مورد درخواست کارفرمایان و با توجه به برآورد مهندسی میزان بارهای وارده بر سطح سینی‌ها تولید می‌گردد. اما مشاهده شده که برخی از کارگاه‌های تولیدکننده ضخامتی که به خریدار اعلام می‌کنند با ضخامت محصولی که ارائه می‌دهند مغایرت دارد که می‌تواند مشکلاتی را برای خریداران در هنگام نصب ایجاد نماید.

 سینی کابل‌های تولیدی می‌بایست در ابعاد شامل طول و عرض و ارتفاع استاندارد ساخته شوند. برخی فروشندگان برای کسب سود بیشتر، ابعاد سینی‌های برق را مغایر با ابعاد استاندارد در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال می‌توان به ارتفاع لبه سینی‌ها اشاره کرد که برای فروش بالاتر این لبه را کوتاه‌تر در نظر می‌گیرند که طبیعتا حجم کمتری از کابل را در خود جای خواهد داد و یا کوچک کردن لبه‌های داخلی سینی‌ها توسط بعضی تولیدکنندگان بازاری باعث کاهش مقاومت صفحه سینی‌ها و تحمل بار کمتر و دفرمگی این تجهیز خواهد شد که باید این موارد را نیز در هنگام خرید سینی کابل مورد توجه قرار داد.

نکاتی مهم در خصوص خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد

تعیین نوع پوشش گالوانیزه سرد یا گرم برای سینی‌های برق

هنگام انتخاب سینی برق برای یک پروژه در محیط‌های خارجی باید این نکته را در نظر داشته باشید که شرایط آب و هوایی مانند برف، باران و تکان‌های لحظه‌ای به دلیل وزش بادهای شدید بر سینی کابل تاثیرگذار خواهد بود. اگر پروژه شما در شهرهایی با آب و هوایی مرطوب می‌باشد (اکثرا شهرهای شمال و جنوب کشور) باید هنگام سفارش و انتخاب سیستم سینی کابل گالوانیزه گرم عمقی استفاده نمایید.

برای محیط‌ها و فضاهای داخلی مانند فروشگاه‌ها، ادارات، مراکز تجاری و محل‌های با میزان رطوبت معمولی، باید از پوشش گالوانیزه سرد (به صورت سینی‌های کابل ساخته شده از ورق گالوانیزه) استفاده کرد و یا در مکان‌های در معرض دید می‌توان از سینی کابل رنگی رنگ شده به روش الکترواستاتیک (رنگ پودری) استفاده نمود.

نکاتی مهم در خصوص خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد

استفاده از لوله فولادی برق به عنوان سیستم محافظ کابل

لوله فولادی برق، لوله‌های پی وی سی، لوله‌های فلکسیبل فلزی و پلاستیکی از انواع لوله‌های برق در مجموعه فناوران به شمار می‌روند.  لوله فولادی برق از لوله‌های مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که انواع مختلفی دارند و در سایزهای مختلف تولید می‌شوند که در ایران سایزبندی به روش PG از سایر انواع معروف‌تر هستند. لوله‌های فولادی برق برای این که در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت شوند، با پوششی از فلز روی پوشانده می‌شوند که با توجه به روش گالوانیزه کردن آنها به لوله‌های گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم شناخته می‌شوند. در واقع لوله‌های برق گالوانیزه با یک لایه از فلز روی پوشش داده می‌شود که به نوعی نقش محافظ را در برابر خوردگی و زنگ زدی ایفا می‌کند.

جهت خرید سینی کابل فناوران و لوله فولادی برق می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه از طرق زیر تماس حاصل فرمایید.

وب سایت :   www.t-fanavaran.com  

تلفن :  ۰۲۱۸۸۸۹۱۸۳۴ -  ۰۲۱۸۸۹۲۰۵۴۷  

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha