• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400101208369
  • خبرنگار : 50184

"جردن باروز" الگوی ورزشی دختر آلیش‌کار کرمانشاهی

"جردن باروز" الگوی ورزشی دختر آلیش‌کار کرمانشاهی

ایسنا/کرمانشاه دارنده مدال طلای رقابت های جهانی کشتی آلیش بانوان، جردن باروز کشتی گیر مطرح آمریکایی را الگوی ورزشی خود می داند.

هانیه عاشوری که اخیرا نیز در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ کشتی آلیش زنان -جام ارکینبایف کشور قرقیزستان - به مدال نقره دست یافت، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به حضورش در این رقابت ها، اظهار کرد: این برای اولین بار بود که پس از شیوع بیماری کرونا در یک رقابت برون مرزی شرکت می کردیم و قبل از اعزام هم تنها دو اردو داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه پیش از اعزام به مسابقات قرقیزستان در اردوها از ناحیه کتف و زانو دچار آسیب دیدگی شدم و با همان آسیب دیدگی هم در مسابقات شرکت کردم.

ملی پوش وزن مثبت 75 کیلوگرم آلیش بانوان ایران افزود: هرچند انتظار داشتم در این رقابت ها قهرمان شوم، اما در کنار آسیب دیدگی، ناداوری عاملی شد تا به مدال نقره بسنده کنم. 

وی حاضر تمرکز حال حاضرش را رسیدگی و بهبود آسیب دیدگی اش دانست و عنوان کرد: باتوجه به در پیش بودن رقابت های جهانی تلاش دارم هرچه سریعتر بهبود یابم و تمریناتم را برای تکرار قهرمانی آغاز کنم.

 عاشوری در ادامه در پاسخ به اینکه در ورزش حرفه ای از چه کسی الگو می گیرد، گفت: به سبک کشتی جردن باروز علاقمندم، هرچند که می دانم او آزاد کشتی می گیرد و من آلیش. از طرفی این ورزشکار از مسابقات جهانی 2017 که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و به استان ما آمد تاکنون میهمان نوازی مردم کرمانشاه را فراموش نکرده که نشان می دهد ورزشکار با معرفتی است.

وی در ادامه درخصوص شرایط این روزهای کشتی آلیش بانوان ایران هم اظهار کرد: کشتی آلیش بانوان در ایران روند رو به رشدی را طی می کند و امیدوار با این شرایط میزان توجه به  آن هم بیشتر شود.

دختر آلیش کار کرمانشاه در پایان یادآورشد: البته من به کشتی کلاسیک هم علاقمندم، اما در شرایط فعلی تمرکزم روی رشته‌ام یعنی آلیش است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha