• یکشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400101208189
  • منبع : نمایندگی مازندران

استاندار مازندران:

پروسه انتصاب مدیران مازندران اصولی پیگیری می‌شود

پروسه انتصاب مدیران مازندران اصولی پیگیری می‌شود

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با تأکید بر بکارگیری مکانیزم حرفه‌ای و منطقی در انتخاب مدیران و مسئولان جوان نخبه کارآمد و انقلابی، عنصر زمان و صبوری در این راستا را امری لازم برشمرد و گفت: پروسه انتصاب مدیران اصولی پیگیری می شود. ‎

سیدمحمود حسینی‌پور در جریان حضور در شهرستان نکا و بازدید از روستاهای کوهپایه این شهرستان در راستای آشنایی با مشکلات مردم و رفع معضلات، در پاسخ به خبرنگاران  مبنی بر چگونگی مدیریت زمان در انتخاب نیروهای جوان نخبه انقلابی و کارآمد در عرصه مدیریتی دولت در مازندران، اظهار کرد: قطعاً کیفیت و وضعیت انتخاب مدیران از خود اصل صدور احکام آن‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: اگر انتخاب مدیر براساس یک مکانیزم حرفه‌ای نباشد، فکر می‌کنم این باعث این خواهد شد که ما در چهار سال آینده باز باید نسبت به ناکامی‌ها حرف بزنیم.

استاندار مازندران موضوع شایسته‌سالاری در میان نیروهای انقلابی و پیگیری مطالبات مردم در این زمینه را از محورهای اساسی برشمرد و خاطرنشان کرد: البته مردم مطالبات تغییرات مدیران را از ابتدای تغییر دولت مقایسه می‌کنند در صورتی که ما الآن تنها کمتر از دو ماه است که در استان آمده و کار را آغاز کرده‌ایم.

حسینی پور، اظهار کرد: با همه این احوال شرایطی را ایجاد کردیم که در یک مکانیزم مشخص بتوانیم شایسته‌سالاری را رعایت کنیم، همچنین توجه داشته باشیم که تمام نیروهای انقلابی با پذیرش ارزش‌های انقلاب و شعارهایی که این دولت داده را برای مسئولیت‌ها انتخاب کنیم.

وی گفت: اما در همین طیف نیز باید از بهترین‌ها انتخاب کنیم که ما داریم تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به این امر مهم برسیم، البته رسانه‌ها نیز در این راستا کمک کنند، اصل موضوع این است که ما باید به فکر این باشیم تا کسانی مسئولیت‌ها را بپذیرند که بتوانند کار مردم را حل کنند.

حسینی‌پور، تصریح کرد: این‌ها در شرایطی است که صرف انتخاب نیروها کار راحتی است و بنده یک روزه هم می‌توانم همه مدیران را انتخاب کنم اما قبول بفرمایید که این فرآیند اصولی مقداری زمان‌بر است و انتصابات بزودی آغاز خواهد شد و در یک فرآیند منطقی، کار در حال پیگیری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha