• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400100906561
  • خبرنگار : 50212

امام جمعه ساوه: ۹ دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است

امام جمعه ساوه: ۹ دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است

ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه ۹ دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است، گفت: ۹ دی روز خروش ملت ایران در آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب و روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به انقلاب و روز بیعت مجدد مردم با آرمانهای نظام و رهبری است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ۹ دیماه در اجتماع شرکت کنندگان راهپیمایی یوم الله ۹ دی در میدان انقلاب ساوه اظهار کرد: قرآن کریم از برخی انسان‌ها به عنوان ظهیر دین و انقلاب یاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردمی که در ۹ دی ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و چشم فتنه را کور کردند ظهیر انقلاب هستند، افزود: متاسفانه برخی در این فضا مصداق ظهریه انقلاب ماندند و آنان کسانی هستند که خود را طلبکار انقلاب می‌دانند و می‌خواهند پشت انقلاب را بر زمین بزنند. باید مراقب بود ظهریه انقلاب و دین نبود و همواره ظهیر انقلاب ماند و پاک زندگی کردن از الزامات ظهیر انقلاب ماندن است و  معاندان دین و انقلاب آرزوی خود را به گور خواهند برد.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به اینکه اگر کسی خدا باور و مهدی باور باشد خدا آنها را به فتنه گرفتار نمی‌کند، افزود: کلام مومن نور است و زندگی نورانی کردن موجب خواهد شد که فرد بر ظلمت غلبه کند. اگر مسیر مردم از نور فاصله بگیرد فضای ظلمت غلبه کرده و راه نجاتی باقی نخواهد ماند.

وی بیان کرد: در ۹ دی ۱۳۸۸ با خروش انقلابی دهها میلیونی ایرانی با غیرت یک بار دیگر حقیقت بزرگی آشکار شد و مردم به جهانیان پیام دادند که اسلام جان ماست و حاضریم از جان خود بگذریم ولی از اسلام و مکتب نگذریم و ثابت کردند که دین مبین اسلام خط قرمز ماست.

حجت‌الاسلام رحیمی تصریح کرد: ملت ایران ذلت ناپذیری را از مکتب سیدالشهداء (ع) یاد گرفتند و این ملت غیرتمند نشان دادند که اسلام و قرآن و عاشورا هویت ایرانی و اسلامی این مردم را تشکیل می‌دهند و هیچگاه اهانت بر این هویت را بر نمی‌تابند.

وی بیان کرد: ۹ دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است و روز خروش ملت ایران در آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و مزدور وابسته به اجانب و  روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به انقلاب و روز بیعت مجدد مردم با آرمانهای نظام و رهبری است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: مردم در ۹ دی به عنوان یک روز بزرگ تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند و پشت پیکر نامبارک فتنه را بر خاک مالیدند.

به گزارش ایسنا، مردم ساوه در ۹ دیماه ضمن بدرقه ضریح پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) از میدان امام خمینی(ره) این شهر به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر با آرمان‌های نظام اسلامی و امام و رهبری تجدید پیمان کردند.

پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) در شهرستان زرندیه ساخته شده و قرار است در مدت یازده روز در شهرهای مختلف استان مرکزی بدرقه شود.

کارگاه ساخت پنجره‌های سرداب مقدس امام زمان (عج) دیماه ۱۳۹۸ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در جوار امامزاده سید منصور (ع) شهر مامونیه افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha