• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400100805889

روایت‌گری شهادت حاج قاسم روی زمین نماند

روایت‌گری شهادت حاج قاسم روی زمین نماند

ایسنا/قم فعال عرصه رسانه و رئیس خانه مطبوعات قم بیان کرد: روایت‌گری شهادت حاج قاسم روی زمین نماند.

حسین همتی در نشست رسانه‌ای بازتاب شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور نمایندگان خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و به همت فضای مجازی بسیج استان قم در ساختمان هنر و رسانه استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت همیشه قهرمان در تاریخ خواهند ماند، اظهار کرد: شخصیت حاج قاسم حتی پس از شهادت هر روز بزرگ‌تر می‌شود و این نتیجه ابعاد مختلف شخصیتی ایشان است.
وی با بیان اینکه اگر برای دشمن حذف سردار سلیمانی یک دستور بود، امروز برای حذف نام و عکس ایشان از فضای مجازی روزانه هزینه می‌کنند، مطرح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت نبود بلکه یک مکتب و مدرسه بود و دشمن امروز از این موضوع ترسیده است.
مدیر خانه مطبوعات استان قم با اشاره به اینکه نباید در حالت پدافندی قرار بگیریم، عنوان کرد: در این راستا ما باید برنامه تعریف کنیم و بدنبال سرمشق کردن مکتب حاج قاسم سلیمانی به جهانیان باشیم چراکه ما در یک موقعیت تهاجمی هستیم و این دشمن است که باید در موقعیت دفاع قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه این رویش‌ها نباید روی زمین بماند، خاطرنشان کرد: با نگاه ایده‌آلانه اگر به شخصیت حاج قاسم و اقدامات انجام شده نگاه کنیم در خواهیم یافت که حتی به اندازه نام ایشان نیز نتوانسته‌ایم فعالیت داشته باشیم.
همتی با اشاره به اینکه با تلاش بی‌وقفه باید اختلافات را از بین ببریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی بدست خبیث‌ترین افراد عالم شهید شدند و ما امروز باید پیکان خود را به سمت این افراد خبیث بگیریم.
وی با بیان اینکه وظیفه امروز رسانه‌ها روایت‌گری است، یادآور شد: امروز برخی رسانه‌ها به روایت وقایع تاریخی پرداختند که هیچ درکی از آن ندارد ولی روایت‌گری وقایعی مانند جبهه مقاومت، مدافعین حرم و سردار سلیمانی روی زمین مانده است.
با اشاره به اینکه نباید اتفاقی که برای انقلاب و دفاع مقدس افتاد برای شهادت حاج قاسم سلیمانی رقم بخورد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با کار رسانه‌ای بی‌وقفه این مهم را در جامعه زنده کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha