• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400100805317
  • خبرنگار : 50473

مدیر بورس خراسان های رضوی و شمالی مطرح کرد

خزان بورس در پاییز ۱۴۰۰

خزان بورس در پاییز ۱۴۰۰

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: شاخص کل قیمت معاملات بورسی در استان در سه ماه سوم امسال نسبت به سه ماه دوم پنج درصد افت داشته است.

مرتضی رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حجم معاملات صورت گرفته در بورس استان‌های خراسان رضوی‌ و شمالی طی سه ماه سوم سال جاری اظهار کرد: حجم معاملات به ثبت رسیده در این مدت در بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۳۴۲۳ میلیون سهم به ارزش ۲۸ هزار و ۸۲ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: همچنین متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهام اوراق بهادار در سه ماه سوم سال جاری در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۴۶۰ هزار و ۳۶۸ میلیون ریال بوده است.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی با اشاره به قیمت معاملات صورت گرفته در سه ماه سوم امسال در ۲ استان خراسان رضوی و شمالی عنوان کرد: شاخص کل قیمت تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۳۶۰ واحد و تا پایان شهریور ماه یک میلیون و ۳۸۶ هزار ۴۵۱ واحد بوده است.

رحمانی با اشاره به معاملات صورت گرفته اضافه کرد: همچنین شاخص کل قیمت تا پایان آبان ماه سال جاری یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۹۳۵ واحد بود که این شاخص در پایان آذر ماه به یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۳۶۰ واحد رسید.

وی درباره حجم معاملات صورت گرفته در بورس استان‌های خراسان رضوی‌ و شمالی طی آذر ماه تصریح کرد: حجم معاملات به ثبت رسیده در آذر ماه ۱۴۰۰ در بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ۱۱۱۲ میلیون سهم به ارزش ۹۰۶۲ میلیارد ریال بوده است.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و شمالی با اشاره به متوسط خرید و فروش روزانه سهام افزود: متوسط ارزش خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار خراسان‌های رضوی و شمالی در آذر ماه حدود ۴۱۱ هزار و ۹۲۱ میلیون ریال بود که این آمار به استناد داده‌های ایستگاه‌های معاملاتی کارگزاری‌هاست و شامل آمار معاملات ایستگاه‌های بر خط گروهی، معاملات آنلاین، دفاتر پذیرش و نمایندگی‌ها نیست.

رحمانی درباره تعداد کاگزاری‌های معاملاتی فعال طی سه ماه سوم و آذر ماه سال جاری و در ۲ استان خراسان رضوی و شمالی گفت: طی آذر ماه ۲۵۸ کارگزاری در خراسان های رضوی و شمالی فعال بوده است. همچنین تعداد شرکت‌های استانی فعال در بورس نیز در این مدت ۱۴ شرکت و تعداد شرکت‌های استانی فرابورس ۲۰ شرکت بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha