• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۰۵:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403080503523
  • خبرنگار : 90047

سعید حسین پور:

۲۱ روز آنتی بیوتیک مصرف کردن سکوی پارالمپیک را از من گرفت

۲۱ روز آنتی بیوتیک مصرف کردن سکوی پارالمپیک را از من گرفت

عضو تیم ملی پاراکانو گفت: بیماری عفونی و مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک قبل از اعزام به پارالمپیک پاریس سبب شد تا نتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و با افت رکورد مواجه شدم.

سعید حسین پور در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد خود در پارالمپیک پاریس اظهار کرد: یک ماه قبل از اعزام به بازی‌های پارالمپیک پاریس به دلیل بروز زخم در نشیمنگاه و عفونت شدید مجبور شدم ۲ هفته در بیمارستان بستری شوم و به مدت ۲۱ روز آنتی بیوتیک استفاده کنم که همین مساله سبب کاهش قدرت بدنی و افت رکوردم شد.

وی افزود: مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک واقعا توان بدنی‌ام را ضعیف کرده بود و قدرت پارو زدن نداشتم البته در شرایطی عازم پاریس شدم که وضعیتم بهتر شده بود اما به هر صورت این بیماری سبب شد تا رکوردم به اندازه ۳ ثانیه افت پیدا کند، اگر دچار این بیماری نمی‌شدم قطعا شرایطم بهتر از این بود و شاید در جایگاهی بهتر از پنجمی قرار می‌گرفتم.

عضو تیم ملی پاراکانو خاطرنشان کرد: قبل از اعزام به پارالمپیک پاریس گفته بودم که برای مدال خواهم جنگید اما قول مدال نداده بودم، هر چند انتظارم بیشتر از جایگاه پنجمی بود که متاسفانه بیماری همه چیز را تغییر داد.

حسین پور در ارزیابی از حریفان پارالمپیک خود گفت: تمام حریفان شرکت کننده در پارالمپیک پاریس در قهرمانی جهان نیز حضور داشتند و شناخت کامل به آن ها داشتم اما سطح مسابقات پارالمپیک قابل مقایسه با جهانی نیست و تمام حریفان با آمادگی بالا در این رویداد بزرگ حضور داشتند و من تنها با اختلاف ۳ ثانیه سکو را از دست دادم که البته اگر قدرت بدنی‌ام به خاطر استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک تضعیف نشده بود کسب مدال دور از دسترس نبود.

او درباره برنامه آینده خود اظهار کرد: فعلا تمرینات بدنسازی و هوازی خود را در شهرستان پیگیری می‌کنم تا برنامه اردوها از سوی کادر فنی مشخص و اعلام شود. هدف اصلی حضور پرقدرت در پارالمپیک لس آنجلس است که سعی می‌کنم از همین حالا برنامه تمرینی خود را به صورت جدی دنبال کنم تا ناکامی که در پاریس داشتم را در لس آنجلس جبران کنم.

حسین پور درباره حضورش در بازی های پاراآسیایی ناگویا ژاپن، گفت: رشته پاراکانو در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ژاپن حضور ندارد و تا جایی که اطلاع دارم میزبان خواستار برگزاری مسابقات این رشته نیست که البته این به ضرر پاراکانو است که امیدوارم شرایطی ایجاد شود که پاراکانو نیز در این بازی‌ها حضور داشته باشد.

عضو تیم ملی پاراکانو در پایان در خصوص وضعیت قایقش افزود: قرار بود در بازی‌های پارالمپیک پاریس قایقم را تحویل و با خودم به ایران بیاورم که متاسفانه شرایط جابجایی فراهم نشد. البته قایق برای تمرین در دریاچه آزادی دارم اما استاندارد و به روز نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha