• دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400100604166
  • خبرنگار : 50451

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد:

بصیرت افزایی در جامعه تنها راهِ خاموش کردن فتنه دشمنان

بصیرت افزایی در جامعه تنها راهِ خاموش کردن فتنه دشمنان

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: راه مقابله و خاموش کردن آتش فتنه دشمنان، بصیرت افزایی در جامعه است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، ۶ دی ماه، در جلسه شورای هماهنگی روز ۹دی و دهه فجر که در حسینیه شهدا بجنورد برگزارشد، با اشاره به اینکه نباید مناسبت‌هایی همچون شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح فراموش شوند، ادامه داد: این افراد در طرح‌های بصیرت افزایی و ولایت همیشه پیش رو و پیش قدم بوده‌اند.

نوری در خصوص فتنه دشمنان در سال ۸۸، اظهار کرد: فتنه در معنای کنایی خود به معنی ابهام و فضای تیره و تار و شک و تردید است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: باید برای جلوگیری از رسوخ فتنه در جامعه، تبلیغ و بصیرت افزایی صورت بگیرد؛ اگر واقعه عاشورا  تبلیغ و تبیین نمی‌شد قطعا فراموش شده بود.

امام جمعه شهرستان بجنورد، افزود: روز ۹ دی ماه نیز باید برای مردم تبیین و تحلیل شود و مسئولان باید در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی در نظر داشته باشند که حماسه ۹ دی باشکوه برگزار شود.

نوری در خصوص برنامه‌ ادارات و مجموعه‌ها، گفت: هر مجموعه باید برنامه خاص خود را برای این مناسبت‌ها داشته باشد و باید گزارشی از عملکرد خود را نیز ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خصوص راه مقابله با فتنه، بیان کرد: هر نقطه تاریکی یک راه مقابله دارد، به عنوان مثال راه مقابله با جنگ، دفاع است؛ راه مقابله با فتنه نیز بصیرت افزایی جامعه و بیان اصل حقایق است و باید در این خصوص فعالیت‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

وی یکی از برنامه‌هایی که برای سیزدهم دی ماه در نظر گرفته شده است را راویان مکتب شهید سلیمانی عنوان و اظهار کرد: این طرح ایده بسیار خوبی است که باید اداره‌ها و سازمان‌ها از آن استقبال کنند.

نوری در پایان با اشاره به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیان کرد: این مجموعه متشکل از چند مسئول است اما در حقیقت همه ارگان‌ها و ادارات عضو حقیقی از این مجموعه هستند؛ وظیفه این شورا ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای مناسبت‌ها است و همه برای بهبود عملکرد این مجموعه باید احساس تکلیف کرده و به عنوان یک عضو حقیقی فعالیت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha