• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400100100632
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار:

افزایش قیمت زمین در همدان به دنبال محدودیت اراضی شهر

افزایش قیمت زمین در همدان به دنبال محدودیت اراضی شهر

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: حلقه‌ی بسته‌ در شهر همدان، باعث شده فشار کار و قیمت زمین در همدان، افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد چهارشنبه ۱ دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، اظهار کرد: امروز، مهم‌ترین برنامه دولت بعد از موضوع سلامت مردم، معیشت مردم و پس از آن نهضت ملی مسکن است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: آنچه برنامه‌ریزی و هدفگذاری شده، ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال است.

وی با اشاره به وضعیت حاد مسکن در شهر همدان، مطرح کرد: داشتن سرپناه حق شهروندان است، ما باید تلاش و آن را تامین کنیم و دستگاه‌هایی که متولی این کار هستند باید وظیفه خود را انجام دهند.

استاندار همدان با بیان اینکه حلقه‌ی بسته‌ در شهر همدان، باعث شده فشار کار افزایش پیدا کند، توضیح داد: حتی اگر فضاهایی برای احداث مسکن داشته باشیم اما فشار روانی حلقه‌ی بسته، باعث افزایش قیمت مسکن خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: انتظار داریم با همکاری شورای شهر برای معضل اساسی کمبود زمین در همدان، فکر اساسی انجام شود چون این مسئله اهمیت زیادی دارد و ما وقت زیادی نداریم. 

وی خاطرنشان کرد: جوانانی که می‌خواهند تشکیل خانواده بدهند نیاز به مسکن دارند و ما انتظار داریم با انسجام و هماهنگی استان و با جمع ظرفیت‌ها، مشکلات استان حل شود.

استاندار همدان، مطرح کرد: با شناختی که از جمع مدیران داریم انتظار ما این است که در جهت حل مشکلات اساسی مردم، گام اساسی برداریم.

قاسمی فرزاد با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سطح معاونان و مدیران استانداری همدان، گفت: تغییر و تحولات طبیعی است و با بررسی‌های انجام شده، توقع و انتظار بالایی از مدیران جدید داریم.

به گزارش ایسنا در این مراسم از زحمات فرهاد فرزانه و احسان شهابی تقدیر شد و فرزاد تیموری و مصطفی مرادی به ترتیب به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha