• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400100100517

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان:

امتحانات دروس نظری دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی مجازی خواهد بود

امتحانات دروس نظری دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی مجازی خواهد بود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی گفت: امتحانات دروس نظری این دانشگاه مجازی خواهد بود.

فرزان قالیچی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه اخیرا در کشور سویه‌ی جدید ویروس کرونا یعنی امیکرون مشاهده شده لذا در جهت سلامتی دانشجویان و تصمیماتی که در مدیریت آموزش عالی استان اتخاذ شده، مقرر شد تا امتحانات دروس نظری مراکز تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت غیر حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به جلساتی که با روسای مراکز علمی کاربردی استان انجام شد، مقرر شد تا امتحان دروس عملی نیز در گروه‌های کم و با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

 وی در رابطه با کیفیت آموزش‌های مجازی خاطرنشان کرد: با توجه به بازخوردی که از مراکز و دانشجویان گرفتیم، آموزش مجازی دانشگاه قابل قبول است اما زیر ساخت‌های اینترنت کشور همچنان برای ارائه‌ی آموزش‌های آنلاین مناسب نیست ولی روی هم رفته سامانه‌ای که در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی انتخاب کردیم که در سال ۹۸ بلافاصله با شیوع کرونا و اتمام تعطیلات عید به راه افتاد و جزو اولین دانشگاه‌هایی بودیم که آموزش بر خط را به راه انداخته، مورد استقبال اساتید و دانشجویان قرار گرفت و آموزش‌ آسیبی ندید.

قالیچی یادآور شد: اعتقاد داریم به دلیل اینکه دانشگاه ما مهارتی بوده و عمده فعالیت‌های آن مهارتی است، اگر به صورت حضوری برگزار می‌شد، بسیار مناسب و مفید می‌شد اما در شرایط همه‌گیری کرونا، امکان برگزاری حضوری آنها مقدور نبود و مجوز لازم را نداشتیم لذا آموزش‌ها بر پایه مجازی ادامه یافت و امیدوارم در حیطه آموزش نیروهای مهارتی به نحو احسن عمل کرده باشیم همچنین برای ترم آینده به دنبال تصمیمات ستاد مرکزی دانشگاه هستیم و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی تکمیل ظرفیت مهرماه که از بهمن شروع به تحصیل خواهند کرد تا اول دی ماه ادامه دارد و برای کلیه‌ی آحاد مردم که علاقه به آموزش‌های مهارتی دارند، دانشگاه جامع علمی کاربردی مناسب بوده و می‌توانند در یکی از مراکز تحت نظر دانشگاه تحصیل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha