• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400092217269
  • منبع : نمایندگی ایلام

۱۰ کانون برتر سومین رویداد ملی فهما در ایلام تجلیل می‌شوند

۱۰ کانون برتر سومین رویداد ملی فهما در ایلام تجلیل می‌شوند

ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: مدیران کانون‌هایی که در جریان سومین رویداد ملی فهما برنامه ها و فعالیت‌های خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت و بیشترین امتیاز را کسب کنند تجلیل خواهد شد.

 حجت الاسلام‌والمسلمین « علی چراغی‌پور»  در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رویداد ملی فهما در راستای ثبت آثار، برنامه ها، فعالیت ها، آمار و اطعلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تنها ۹ روز تا پایان سومین رویداد ملی فهما در کشور فرصت باقی است، گفت: بر اساس علام مسئولان دبیرخانه طرح ملی فهما، این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و در این راستان از مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان درخواست می شود که هر چه سریعتر نسبت به ثبت برنامه ها و فعالیت های مربوطه اقدام کنند.

چراغی پورگفت: در حال حاضر کانون های الغدیر، ریحانه النبی(ص) و اهل بیت(ع) در شهرستان آبدانان، کانون های شهدای سرابله، حسین بن علی (ع)  شهرستان چرداول و کانون های شهدای فتح المبین و پیروان ولایت شهرستان دهلران و کانون امام حسین (ع) شهرستان چوار و کانون شهدای بانقلان و بیت العباس (ع) در شهر ایلام از جمله کانون هایی هستند که تاکنون بیشترین امتیازات را طرح ملی فهما کسب  کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در فرصت باقی مانده با مراجعه با سامانه بچه های مسجد، نسبت به ثبت فعالیت‌های خود اقدام کنند، یادآور شد:  تاکنون بیش از ۲۵۷ کانون استان نسبت به ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد اقدام کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ابراز کرد: سومین رویداد ملی فهما در ۳ شبستان و ۱۲ رواق و در قالب بیش از ۴۰ فعالیت و برنامه  جهت ثبت برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد  سراسر کشور برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح ملی فهما موجب تحرک و پویایی فعالیت های کانون ها شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در دو دوره قبل این طرح نیز کانون های استان ایلام به خوبی توانستند با سایر کانون های کشوری به رقابت بپردازند.
چراغی‌پور خاطرنشان کرد: مجموعه همکاران ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز به صورت شبانه روزی در راستای ارائه آموزش های لازم در خصوص ثبت فعالیت های کانون های استان در تلاش هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha