• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400092115977
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

پاداش 28 میلیارد ریالی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به مشترکان

پاداش 28 میلیارد ریالی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به مشترکان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق سیستان وبلوچستان گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده با مشترکین مختلف صنعتی، اداری، تجاری و کشاورزی این استان در تابستان امسال، 28 میلیارد و 550 میلیون ریال پاداش به مشترکانی که طبق الگوی تعریف شده تفاهم نامه در مصرف برق صرفه‌ جویی نمودند، اهدا شد.

بهمن محجوبی اصیل در گفت وگو با ایسنا افزود: افزایش بی سابقه دمای هوا و وارد مدار شدن زود هنگام چاه‌های کشاورزی و لوازم سرمایشی، کاهش میزان نزولات آسمانی و به دنبال آن، کاهش میزان تولید نیروگاه‌های برق آبی و استخراج غیر مجاز رمز ارز از جمله عوامل مهمی بود که باعث شد تا تابستان امسال خاموشی‌های پراکنده ناشی از کمبود تولید در کشور و به تبع آن، در سطح استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: با اجرای درست برنامه‌های مدیریت مصرف، اجرای تفاهم نامه‌های همکاری و همراهی شهروندان و تلاش شبانه‌روزی همکاران این شرکت، سیستان و بلوچستان از جمله مناطقیست که کمترین میزان خاموشی را به نسبت سایر نقاط کشور در تابستان امسال داشته است.

محجوبی تصریح کرد: پنج هزار و 66 تفاهم نامه مدیریت مصرف برق در بخش‌های مختلف صنعتی، اداری، تجاری و کشاورزی در پیک تابستان امسال ثبت شد که از این تعداد 2 هزار و 398 مشترک همکاری لازم را انجام دادند.

وی اظهارداشت: این میزان همکاری موجب صرفه جویی حدود یک میلیون و 336 هزار کیلوواتی برق در این استان شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: انعقاد تفاهم نامه مدیریت مصرف با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تأمین برق پایدار مشترکان خانگی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مشترکین برق در این طرح متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیر پیک، روزهای تعطیل هفته و یا ساعت کم باری اقدام کنند.

محجوبی با اشاره به اینکه مشترکین با توجه به نوع تفاهم نامه امضا شده و میزان مشارکت در برنامه پاسخگویی بار از امتیازات و پاداش‌های تعیین شده بهره مند می‌شوند گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد ریال پاداش در حوزه تفاهم نامه‌های برنامه پاسخگویی بار به این دسته از مشترکین تعلق گرفته است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha