• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400083023418
  • خبرنگار : 71505

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ خبر داد

گام بسیج برای حل آسیب های اجتماعی در ۶ محله آسیب دیده تهران

گام بسیج برای حل آسیب های اجتماعی در ۶ محله آسیب دیده تهران

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از آغاز اقدامات بسیج در حوزه حل آسیبهای اجتماعی در ۶ محله آسیب دیده تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسن حسن زاده در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص ایفای نقش بسیج در موضوع آلودگی هوا گفت: با توجه به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری بسیج اصالتا برای رفع تهدیدها متولد شد هنگامی که مردم ما در معرض تهدید بودند امام راحل با نگاه الهام بخش بسیج را تاسیس کردند و از همان زمان هر روز شاهد کاهش تهدیدها بودیم در حقیقت بسیج تجربه بسیار خوبی در رفع مشکلات و تهدیدها در همه عرصه ها است.

وی ادامه داد: بسیج در همه عرصه ها از جمله نظامی، فرهنگی، سلامت و ... نسبت به رفع مشکلات و تهدیدها گام برداشته و اساسا ظرفیتی مردمی بسیجی یعنی کل مردم که قدرت بسیج کنندگی بسیج مردم را در جامعه به حرکت در می آورد در موضوع آلودگی هوا و سایر موضوعات اعلام آمادگی کرده ایم.

وی افزود: برخی از این موضوعات نیازمند طرح و اندیشه های جدید هستند ما نیز هیات های اندیشه ورز تخصصی در بسیج داریم که براساس آنها بیشتر اعلام کرده ایم برای این موضوع راه حل داریم و کارهای هم در گذشته انجام شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تاکید کرد: البته موضوعاتی همچون آلودگی هوا و رفع ترافیک زمانبر است در بسیج متخصصینی خوبی داریم که می تواند در این مسیر کمک کنند، لذا اعلام آمادگی کردیم که می توانیم تمام عیار حضور پیدا کنیم قطعا این معضل قابل حل است. بسیج فرزند انقلاب است، هیچ مشکلی وجود ندارد مگر راه حل منطقی برای آن وجود داشته باشد، اما رسیدن به  این راه حل باید با اراده و همت همراه شود.

سردار حسن زاده در خصوص نقش بسیج در حل آسیب‌های اجتماعی گفت: متاسفانه ما در تهران بزرگ چند محله آسیب دیده داریم، البته در گذشته توسط دستگاه‌های مختلف اقدامات خوبی انجام شده بسیج هم برگرفته از  تجربه اقدامات گذشته اخیرا قرارگاهی تشکیل داده برای ۶ محله آسیب دیده، در حقیقت شورای برای شش محله آسیب دیده تشکیل شده تا با برنامه منسجم که تمام ظرفیت‌ها در آن به کار گرفته شده و از ظرفیت‌های گروه های جهادی بهره گرفته شده معطوف به این ۶ محله اقداماتی صورت بگیرد. از ۵ آذر اولین عملیات مشترک وهماهنگ در تمام عرصه ها در محله هرندی کلید خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha