• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400082015504
  • خبرنگار : 50184

برگزاری انتخابی المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال 3 نفره در کرمانشاه

برگزاری انتخابی المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال 3 نفره در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه از برگزاری رقابتهای انتخابی المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال سه نفره رده سنی زیر 16 سال در کرمانشاه به میزبانی شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.

بهنام بنی عامریان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری انتخابی المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال سه نفره در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای آماده سازی تیم کرمانشاه جهت حضور در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال کشور در بهمن ماه، این مسابقات برگزار شد.

وی افزود: در رقابت های انتخابی المپیاد استعدادهای برتر در کرمانشاه هفت تیم حضور داشتند که به میزبانی سالن تختی شهرستان سنقر برگزار شد.

 دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه ادامه داد: در پایان این رقابت ها، تیم آینده سازان سنقر با ترکیب محمدطاها ستاری، امیرمحمد کرمی و علی اصغر ملکی به مقام قهرمانی رسید.

وی تصریح کرد: تیم کرمانشاه با ترکیب ماهان گوران، امیرمحمد حیدریان، سانان محمدی و ماهان باباجانی و تیم صحنه با ترکیب محمد یادگاری، آروین یادگاری، پرهام زارعی و آریا علیدادی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بنی عامریان با بیان اینکه در این رقابت ها نفرات برتر با بیشترین امتیاز کسب شده معرفی شدند، گفت: ماهان باباجانی از تیم تلاش کرمانشاه با کسب ۳۵ امتیاز ، علی اصغر ملکی از تیم آینده سازان سنقر و پرهام زارعی از تیم صحنه با کسب ۲۵ امتیاز به عنوان پر امتیازترین بازیکنان این مسابقات معرفی شدند.

وی در ادامه بااشاره به عدم حضور تعدادی از شهرستان های استان در این رقابت ها، گفت: متاسفانه عدم وجود زیرساخت برای تمرین باعث شد تا برخی از شهرستان هایمان علیرغم اینکه استعدادهای خوبی هم دارند نتوانند در این رقابت ها شرکت کنند.

بنی عامریان یادآورشد: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی طبق ماده 88 باعث شده که دیگر سالن ها را بصورت رایگان در اختیار هیات ها قرار ندهند و این مسئله مشکلاتی را برای علاقمندان به بسکتبال در شهرستان ها بوجود آورده، چراکه فضایی برای تمرین ندارند و هیات ها هم از نظر مالی توان اجاره سالن ها را ندارند.

دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه در ادامه بااشاره به المپیکی بودن رشته بسکتبال سه نفره، اعلام کرد: این رشته طی سالهای اخیر طرفداران بسیار زیادی را در دنیا پیداکرده و در این راستا در کشور ما نیز به آن روی آن تمرکز می شود.

وی با تاکید براینکه این رشته در یکی دوسال گذشته در کرمانشاه هم بسیار مورد توجه قرار گرفته، گفت: خوشبختانه  ورزشکاران خوبی در این رشته داریم که امیدواریم در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور نیز خوش بدرخشند.  

معصومه آجری نایب رئیس هیات بسکتبال استان نیز بااشاره به برگزاری بسکتبال سه نفره بانوان انتخابی المپیاد استعدادهای برتر استان، عنوان کرد: این رقابت با حضور ۱۳ تیم از شهرستان های کرمانشاه، قصرشیرین، سنقر و کلیایی و دالاهو در سالن تختی شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها تیم بال استارز کرمانشاه با ترکیب آیرین رستمی، درینا کریمی، آتنا محمدی و آرمیتا رضایی اول شد.

نائب رئیس هیات بسکتبال استان اضافه کرد: تیم نوین اسپرت قصرشیرین نیز با ترکیب سارا علیمرادی، آرمیتا آروین، شیلان عزیزی و ستایش صفری در جایگاه دوم و تیم کانورس کرمانشاه با ترکیب تینا بیات، غزل بهرامی، عسل قنبری و هستی سهرابی صدر در جایگاه سوم قرارگرفتند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha