• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400082015500
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران

آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

علی رضوانی در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران، ثبت نام مرحله استانی از 12 آبانماه سالجاری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح استان شروع شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در ادامه بیان کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند تا 25 آبانماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رضوانی با اشاره به اهمیت این مسابقات اظهار کرد: با عنایت به اینکه برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق طلبی و فرهنگ گفت و گوی سازنده و تولید علم و اندیشه دینی و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می شود، امسال نیز دهمین دوره این مسابقات در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور مشارکت و حضور هرچه بیشتر دانشجویان و جوانان در این رویداد، همکاری و مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح استان و مجموعه های فرهنگی دغدغه‌مند را جهت باور جوانان و بیداری نسبت به مشکلات و نیازهای روز جامعه بالاخص نیازها و مشکلات استان خواستاریم.

رضوانی همچنین با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات نیز گفت: تیم ها در این دوره از مسابقات به صورت دو به دو و در قالب تیم موافق و مخالف در موضوعات گزاره های انتخابی در حوزه های فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصاد، علم. فناوری و ... با یگدیگر به مناظره و رقابت می پردازند و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به مرحله فینال راه می یابند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت های شرائط کرونایی احتمالا مرحله مقدماتی این مسابقات بصورت مجازی برگزار گردد و درصورت رفع محدودیت های کرونایی و فراهم شدن شرایط حضور دانشجویان، این مسابقات به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران

همچنین دانشجویان علاقمند می توانند از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام به ثبت نام کنند.

شماره تماس مجازی : ۰۹۹۰۸۱۴۶۰۶۴

ثبت نام :  www.b2n.ir/monazerehsb

https://roytab.ir/monazereh10

شبکه های اجتماعی : @ gapitoreal

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha