• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400081813984
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استاندار اصفهان:

تغییر مدیران سبب پویایی و ایجاد خلاقیت در سازمان‌ها می‌شود

تغییر مدیران سبب پویایی و ایجاد خلاقیت در سازمان‌ها می‌شود

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: اولین تأثیر در جابجایی مدیران، پویایی و ایجاد خلاقیت در سازمان‌ها است و جابجایی مدیران تجربه‌های قبلی را افزایش می‌دهد.

سید رضا مرتضوی، امروز (سه‌شنبه - ۱۸ آبان ماه) در آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان، اظهار کرد: قصه مدیریت به اینگونه است که شخص مدیر فرصتی برای خدمت در اختیار می‌گیرد.

وی افزود: آنچه از این دوران برای فرد می‌ماند اعمال اوست. خوش به سعادت مدیری که با رضایت خلق مشمول رضایت خداوند قرار گیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جلسه تکریم و معارفه به منظور پاسداشت خدمات مدیران است و به مدیر آینده نشان می‌دهیم این جلسات برای شما هم اتفاق می‌افتد.

مرتضوی، اولین حرکت در پی جابجایی مدیران را پویایی و ایجاد خلاقیت در سازمان‌ها دانست و گفت: جابجایی مدیران تجربه‌های قبلی را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: در فرمانداری اصفهان شرایط به سمت نگاه هم‌افزا در حرکت بود و با همه کاستی‌ها اتفاقات خوبی رقم خورده است.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان خطاب به فرماندار جدید اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه به زوایا و کم و کاستی‌های اصفهان آشنا هستید و به واسطه حضور در پست‌های مختلف گزینه مناسبی برای این منصب هستید.

وی، به واکسیناسیون حداقلی اشاره و خاطرنشان کرد: در پی تغییر مدیریت این موضوع به طور ناگهانی تغییر کرد و همه دیدیم موضوع واکسن به FATF مربوط نبود و نیاز به پیگیری داشت که با تغییر مدیریت در عرصه کشور این اتفاق رقم خورد.

مرتضوی گفت: حدود ۷۴ درصد جمعیت هدف در استان واکسیناسیون شده‌اند و با برنامه‌هایی که داریم قرار است این روند تسریع شود.

استاندار اصفهان افزود: از ۱۹۰ کشور دنیا کشورهای اندکی به سمت تعطیلی رفتند و ایران نیز از آن دسته کشورها بود. این تعطیلی‌ها کشور را دچار مشکل کرده که خوشبختانه در دولت جدید در پی رفع آن هستیم و کشور در زمینه کرونا بهتر مدیریت خواهد شد.

در این مراسم محمد علی احمدی به عنوان فرماندار جدید اصفهان معرفی و از خدمات حسین سیستانی-فرماندار سابق تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha