• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400081813713

اهدای ۶۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در خراسان شمالی

اهدای ۶۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی ۶۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بنیاد احسان اهدا شد.

محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، ۱۸ آبان ماه، در حاشیه آیین اهدای ۶۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان که در دهکده مقاومت بجنورد با حضور مسئولان استانی برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۴۵ سری جهیزیه از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و ۲۰ سری از سوی بنیاد احسان به زوج‌های جوان نیازمند در تمام شهرستان‌های استان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه‌ها هزینه شده است، افزود: شناسایی جوانان نیازمند از طریق گروه‌های مردمی انجام شده است و جوانانی که شناسایی می‌شوند باید کمتر از ۱۱۴ سکه مهریه برای آنان ثبت شده باشد.

پولادی با تأکید بر ازدواج آسان، بیان کرد: تاکنون چهار مرحله اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان انجام شده و به زوج‌های جوان استان ۱۰۰ سری جهیزیه اهداء شده است.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی با اشاره به اهدای مجدد جهیزیه به زوج‌های جوان در استان، تصریح کرد: اهدای جهیزیه در اواسط پاییز نیز انجام خواهد شد و هدف از آن ترویج ساده زیستی و تشویق جوانان به ازدواج است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ قلم کالای اساسی در هر سری از جهیزیه‌ها وجود دارد، اضافه کرد: تمام اقلام موجود در جهیزیه از تولیدات داخلی است و حمایت از تولید داخل نیز در این اقدام‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha