• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400081712620

تکواندوکاران البرزی در پارک‌ها تمرین می‌کنند

تکواندوکاران البرزی در پارک‌ها تمرین می‌کنند

ایسنا/البرز رئیس هیئت تکواندو البرز گفت: هیئت تکواندوی استان البرز با ۵۴ هزار عضو از داشتن حتی یک سالن تمرین هم محروم است.

سید نعمت خلیفه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تکواندوکاران با مشکل محل تمرین مواجه هستند، افزود: نکته حائز اهمیت این است که  استان البرز سالن اختصاصی ندارد و خانه تکواندو را از هیئت استان گرفته و به بخش خصوصی واگذار کرده‌اند. اکنون تیم پومسه آقایان و بانوان، محلی برای تمرین ندارند و موقتا در پارک‌ها و باشگاه‌های خصوصی وقت تمرین می‌گیریم.

 وی با اشاره به اینکه اکنون با توجه به روند رو به رشد واکسیناسیون در کشور و البرز شرایط فعالیت باشگاه‌های تکواندو هم مقداری به روال برگشته، اظهار کرد: چندی پیش اولین مسابقات پومسه بانوان را برگزار کردیم و آخر ماه نیز رقابت‌ها در سطح قهرمانی کشوری برگزار می‌شود.

خلیفه با بیان برنامه‌های هیئت، افزود: اکنون تمرینات ورزشکاران در حال انجام است و در هفته جاری نیز مسابقات انتخابی نونهالان و نوجوانان دختر را در برنامه کاری داریم. مسابقات هان مادانگ در بخش بانوان و مسابقات انتخابی نوجوانان نیز در ماه بعد برای المپیاد استعدادهای کشور مد نظر قرار دارد. این مسابقات در صورت داشتن سالن در خانه تکواندو انجام خواهد شد. در غیر این صورت با توجه به سردی هوا از فضای باز هم نمی‌توانیم استفاده کنیم و برنامه‌ها کنسل می‌شود.

وی از بدهی حدود۲۰۰ میلیون تومانی هیئت تکواندو خبر داد و گفت: شرایط کنونی هیئت تکواندو مناسب نیست و تلاشمان بر این است که برنامه‌هایمان را عملیاتی کنیم. این مشکلات در حالی است که ظرفیت‌های تکواندوی البرز بسیار بالاست و تنها مدال آور بانوان المپیک از البرز است و پتانسیل‌های زیادی در این ورزش در بخش آقایان و بانوان وجود دارد.

رئیس هیئت تکواندو البرز با اشاره به اینکه تکواندو البرز یکی از قطب‌های تکواندو دنیا و نه فقط ایران است، اظهار کرد: فکر می‌کنم تنها استانی که در ایران خانه تکواندو و محل تمرین ندارد، البرز است و این شرایط به هیچ عنوان برای استانی با این پتانسیل مناسب نیست.

به گفته خلیفه، مدیر کل ورزش و جوانان قول‌های مساعدی برای حل مشکلات و اختصاص محلی برای تمرینات تکواندوکاران داده است.

وی ادامه داد: اگر سالن داشته باشیم می‌توانیم تمرینات و مسابقات را برگزار کنیم اما وقتی در استان با چنین ظرفیتی از داشتن یک سالم هم دریغ شود ورزشکاران و قهرمانان جذب استان‌ها و کشورهای دیگر می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha