• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400081612552
  • خبرنگار : 50130

فرمانده انتظامی کردستان :

سازمان عقیدتی سیاسی نقش مهمی در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی کردستان ، نقش معنویت در جهت دادن به زندگی انسان را بسیار مهم دانست و گفت: سازمان عقیدتی سیاسی نقش برجسته ای در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد.

 مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی  کردستان، امروز ( یکشنبه ۱۶ آبان )با حضور رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا ، فرمانده انتظامی استان  و جمعی از مقامات انتظامی در سالن همایش های نیروی انتظامی کردستان برگزار شد. 

سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد : همه در نیروی انتظامی باید سطح خدمت گزاری خود را بالا برده و خود را خادم مردم بدانند.

وی نقش سازمان عقیدتی سیاسی را در مجموعه نیروهای مسلح و بالاخص نیروی انتظامی بسیار مهم دانست و از مسئولان این دایره تشکر و قدردانی کرد.

علی آزادی  به نقش مثبت معنویت در جهت دادن به زندگی انسان اشاره کرد و افزود حقیقتا سازمان عقیدتی سیاسی نقش مهمی در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد.

وی نیروی انتظامی را نیرویی مردمی توصیف کرد به طوری در هفته اخیر کمک رسانی سرباز وظیفه در حادثه انفجار ساختمان مسکونی شهر سقز و از خودگذشتگی پلیس ۱۱۰ شهر سنندج برای نجات جان بچه ای که پدر و مادرش می خواستند وی را از پشت بام پایین بیندازند،در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت.

  وی از تلاش رییس قبلی عقیدتی سیاسی ناجا استان تشکر کرد و وی را فردی ولایتمدار، مهربان،مردمی،انقلابی و جهادی توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم شجاعیان در این مراسم از مردم کردستان و پرسنل متعهد و انقلابی انتظامی استان تشکر کرد و اظهار داشت : خدا را شاکرم که توانستم به عنوان خدمتگزار مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی در قریب چهاردهه گذشته فعالیت کنم و از همگی حلالیت می طلبم.

وی به اتمام حکومت زورمداران و ظالمان در نظام جهانی اشاره کرد و افزود: نشانه های نابودی مستکبرین و پیروزی مستضعفین هویداست. 

شجاعیان بیان کرد: طبق فرموده رهبری انقلاب، کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش،هنر و فرهنگ،صفا و خلوص و پاکی است و حقیقتا مردمان کردستان ولایتمدار  و  انقلابی هستند.

در این مراسم از خانواده شهیدان سید بهنام حسینی، رضا سلطانیان و وریا کلهری با اهدای لوح تقدیر شده و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین  شجاعیان در سنوات گذشته تقدیر و حجت الاسلام عبادی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha