به گزارش ایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی صبح امروز پس از استماع گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه باید برای بحث پروژه های نیمه تمام شهری فکری کرد، گفت: بزرگراه شهید شوشتری سالیان زیادی است که معطل عدم تملک یک قطعه زمین شده تا به جاده ساوه متصل شود.
وی با بیان اینکه از شهردار تهران تقاضا داریم که دستور ویژه ای به سازمان املاک دهد تا با ارائه زمینی مشکل بزرگراه شهید شوشتری حل شود، گفت: بزرگراه رستگاری مقدم نیز زیر بار است؛ اما هنوز پل های اتصالش به بزرگراه های دیگر هنوز تکمیل نشده و با اینکه تا آخر سال تنها چهار ماه دیگر داریم نمی توان کار زیادی انجام داد؛ اما امیدواریم در بودجه سال آینده ردیف های اعتباری خوبی داشته باشیم.
تشکری با انتقاد از انجام پروژه های عمرانی توسط دستگاه ها و معاونت های دیگر گفت: باید همه پروژه های عمرانی تهران با یک استاندارد خاص زیر نظر یک مجموعه فعالیت داشته باشند.
وی با اشاره به لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های جدید تصریح کرد: اتصال صیاد شیرازی به آزادگان اولویت کار ما نیست؛ اما اگر بخش خصوصی وارد شود می توانیم آن را اجرایی کنیم و در مورد LRT نیز باید بگویم که تهران دارای طرح جامع حمل و نقل و طرح جامع ریلی است و نباید اجرای این پروژه را به عنوان یک پیش فرض مطمئن ببینیم بلکه می توان در زمان بازنگری طرح های بالادستی اگر مطالعات مناسب بود آن را نیز اضافه کنیم.
در ادامه احمد علوی نیز با بیان اینکه سازه های نیمه کاره در داخل شهر تهران زیاد است، گفت: این سازه ها می توانند خطرآفرین باشند و باید اصلاح شوند.
همچنین آقامیری با پاسخ به این سوال که آیا پروژه های محلی نیز در اولویت هستند یا نه؟ گفت: طبق آماری که ارائه شده 40 درصد از بودجه این معاونت برای نگهداشت است که عدد پایینی است.
انتهای پیام
نظرات